۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۶۰۳۳۲۵
آیت الله حسینی بوشهری:

حضور طلاب در مناطق سیل زده سبب کاهش آلام مردم شد

حضور طلاب در مناطق سیل زده سبب کاهش آلام مردم شد
آیت الله حسینی بوشهری گفت: طلاب از سراسر کشور در خوزستان حضور پیدا کردند تا گامی برای کاهش آلام سیل زدگان بردارند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله حسینی بوشهری، نائب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ساعتی پیش، در دیدار با آیت الله موسوی جزایری، با ابلاغ سلام اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و آیت الله یزدی به مردم خوزستان و آیت الله موسوی جزایری اظهار داشت: بنابر آن بود که هیأتی از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از مناطق سیل زده بازدید داشته باشد که تاکنون بنا به دلایلی صورت نگرفت و ما زودتر از آن‌ها برای ارزیابی میزان خسارت‌ها و بازدید از مناطق سیل زده حضور پیدا کردیم.

نائب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه شاهد همدرد‌ی و همدلی مردم سراسر کشور با سیل زدگان هستیم، عنوان داشت: حجم تخریب‌های سیل بسیار زیاد است، اما امیدواریم به همت مردم و مسؤولان از آلام سیل زده‌ها کاسته و خسارت‌ها جبران شود.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه شاهد همدلی خوب مردم و کمک‌های مردمی هستیم، افزود: اقشار مختلف به ویژه نیرو‌های مسلح و روحانیت حضور فعالی دارند و در این باره شاهد تشکیل گروه‌های جهادی هستیم.

وی با بیان اینکه کلاس‌های درسی حوزه برای خدمت رسانی به سیل زدگان تعطیل شدند، اظهار داشت: طلاب از سراسر کشور در خوزستان حضور پیدا کردند تا گامی در کاهش آلام سیل زدگان بردارند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه شاهد آبگرفتگی خانه‌ها بودیم، عنوان داشت: خانه‌ها باید سریع از آب تخلیه شوند ضمن اینکه مسیر‌های مواصلاتی ویران و راه‌های روستایی و شهری آسیب دیدند.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به حضور استان‌های مختلف و تقسیم کار‌های صورت گرفته گفت: از نظرات آیت الله موسوی جزایری بهره می‌بریم و اگر نکته و مطلبی است به جامعه مدرسین ابلاغ می‌کنیم./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات