۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۶۰۳۳۲۸
امام جمعه بروجرد:

ایمان و تقوا رمز موفقیت نیروهای مسلح است

ایمان و تقوا رمز موفقیت نیروهای مسلح است
امام جمعه بروجرد با اشاره به نقش آفرینی و موفقیت نیروهای مسلح در صحنه های مختلف انقلاب، گفت: ایمان و تقوا رمز موفقیت نیروهای مسلح است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز در دیدار با کارکنان مرکز آموزش شهدای مهندسی این شهرستان با اشاره به روز ارتش گفت: ارتش و نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران در دنیا نمونه و ممتاز است.

وی ایمان را وجه تمایز نیروهای مسلح ایران اسلامی با دیگر کشورهای دنیا عنوان کرد و افزود: به برکت انقلاب اسلامی در بعد تجهیزات نظامی در حال پیشرفت هستیم.

امام جمعه بروجرد با اشاره به نقش نیروهای مسلح ایران در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: نیروهای ما در دوران دفاع مقدس و با دست خالی در سایه ایمان و تقوا در رابر دشمنان پیروز شدند.

وی با اشاره به اینکه در حالی رژیم بعث عراق با استفاده از پشتیبانی قدرت‌های روز دنیا جنگ تحمیلی ۸ ساله را به راه انداخت، یادآور شد: رزمندگان و نیروهای مسلح ما با استفاده از ابزارهای دم دستی دشمن را به زانو در آوردند و مایه افتخار است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به وجود اسرایی از ۳۱ کشور دنیا عنوان کرد: این آمار نشان می دهد که در جریان جنگ تحمیلی حداقل ۳۱ کشور در حال جنگیدن با ایران بودند.

وی ایمان رزمندگان و نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس را رمز پیروزی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و یادآور شد: امروز نیز شاهد نقش آفرینی نیروهای مسلح در همه عرصه‌ها و صحنه‌های انقلاب اسلامی هستیم.

امام جمعه بروجرد به وقوع سیل اخیر اشاره کرد و گفت: نیروهای مسلح ما در کنار دیگر گروه های جهادی در خدمت رسانی و امدادرسانی به مردم آسیب دیده به خوبی نقش آفرینی کردند و مایه افتخار است.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: اقدامات ارزشمند ارتش و دیگر نیروهای مسلح ما باید برای جوانان تبیین و بازخوانی شود./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات