۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۶۰۳۳۳۱
آیت الله موسوی جزایری:

ابعاد خسارات سیل وسیع است

ابعاد خسارات سیل وسیع است
آیت الله موسوی جزایری گفت: سفر مسؤولان و اظهار محبت و همدردی شان از آلام سیل زدگان تا حدودی کاست با این حال ابعاد خسارات سیل وسیع است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، نماینده مجلس خبرگان رهبری، ساعتی پیش در دیدار آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به کمک‌های مختلف ملت به سیل زدگان اظهار داشت: سفر مسؤولان و اظهار محبت و همدردی شان از آلام سیل زدگان تا حدودی کاست با این حال ابعاد خسارات سیل وسیع است.

زعیم حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه طبق آخرین گزارش ها، سیل زدگان در کمپ‌ها از خدمات و فعالیت‌های صورت گرفته در کمپ‌ها رضایت کامل دارند، خاطرنشان کرد: برای رسیدگی بهتر به سیل زده ها، حوزه‌های علمیه را تعطیل کردیم و ۴ هزار طلبه خواهر و برادر اهوازی و ۵ هزار طلبه خواهر و برادر از سراسر استان هم اکنون مشغول خدمت رسانی در کمپ‌ها هستند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه طلاب و روحانیت اجرای برنامه‌های فرهنگی، جابجایی سیل زدگان، ترمیم سیل بند‌ها و جمع آوری کمک‌های مردمی را عهده دار هستند، افزود: تجهیزات و امکانات از همه جا آمده و همگان با جان و دل مشغول خدمت رسانی به سیل زدگان هستند.

آیت الله موسوی جزایری تصریح کرد: آب در برخی روستا‌ها تا سقف خانه‌ها بالا رفته و جاده‌ها را قطع کرده است، از آیت الله حسینی بوشهری خواستار انعکاس مسائل مرتبط با سیل به مراجع هستیم.

وی با اشاره به زمانبر بودن ساخت و ساز خانه‌ها گفت: تقسیم ساخت منازل سیل زده به استان ها، صنایع و مساجد مطرح کشوری را خواستاریم و در این باره انتظار خاصی از آستان قدس برای پس از سیل داریم و امیدواریم در امر بازسازی خانه‌ها مشارکت داشته باشد./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات