۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۶۰۳۳۳۲
رییس تبلیغات اسلامی بجنورد تأکید کرد؛

روحانیان مبلغ اهتمام ویژه‌ای به مراسم هفته جوان داشته باشند

روحانیان مبلغ اهتمام ویژه‌ای به مراسم هفته جوان داشته باشند
رییس تبلیغات اسلامی بجنورد با اشاره به برگزاری برنامه‌های متعدد فرهنگی و مذهبی در هفته جوان، از روحانیان مبلغ و مستقر خواست تا اهتمام ویژه‌ای به این مراسم داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام ناصر هدایتی، رییس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد، امروز در نشست مسؤولان فرهنگی این نهاد، با تبریک سالروز میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان، اظهار کرد: به همین مناسبت برنامه‌های جشن در مرکز استان و روستاهای شهرستان بجنورد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جشن ولادت حضرت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) در مساجد و حسینیه‌های شهرستان بجنورد، اضافه کرد: برنامه جشن ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار در نقاط مختلف شهرستان با حضور پرشور مردم برگزار شد و با توجه به اینکه روحانیون مستقر و پاره‌وقت در روستاهای مختلف حضور دارند برنامه‌های فرهنگی ویژه این ایام را به‌خوبی مدیریت و اجرا کردند.

حجت‌الاسلام هدایتی با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی ویژه‌ای در هفته جوان در این شهرستان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در هفته جوان برنامه‌ها و محافل متعدد قرآنی با حضور قاریان شاخص استانی و کشوری در بجنورد و روستاها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم امسال در هفته جوان شاهد برگزاری بهتر و بیشتر این‌گونه برنامه‌های فرهنگی در سطح شهرستان باشیم، خاطرنشان کرد: تمام حسینیه‌ها و مساجد شهرستان بجنورد از ظرفیت‌های ویژه خود در برگزاری برنامه‌های فرهنگی هفته جوان استفاده می‌کنند.

حجت‌الاسلام هدایتی اظهار کرد: یکی از نقاط قوت برنامه‌های فرهنگی هفته جوان و مراسم جشن ولادت حضرت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) حضور اقشار مختلف به‌ویژه نوجوانان و جوانان در این برنامه‌ها و انس گرفتن آنان با مفاهیم قرآنی بود که حضور آنان در محافل قرآنی گواه این مدعا است.

وی در ادامه با تأکید بر قدر دانستن فرصت نیروی جوان موجود در کشور برای اعتلای نظام اسلامی، اظهار کرد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب هم تأکید کرده‌اند باید این دوران و فرصت بسیار ارزشمندی که در کشور از جهت وجود نیروی انسانی جوان متخصص و متعهد فراهم شده است را غنیمت شمرد.

حجت‌الاسلام هدایتی تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی درست، از تمام ظرفیت جوان کشور در جهت اجرای برنامه‌های مهم و بنیادین و نیز راهبردهایی همچون تحقق عنوان شعار سال ۱۳۹۸ که سال رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده است، استفاده مفید کرد تا بتوان با اعتماد و ایمان به این نیروی بسیار گران‌قدر چرخ‌های سازندگی و تولید کشور را در عرصه‌های مختلف به حرکت درآورد و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات