۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۶۰۳۳۴۵
قائم مقام سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران:

نمایشگاه کتاب تهران با کاهش و صرفه جویی در هزینه ها همراه خواهد بود + فیلم

نمایشگاه کتاب تهران با کاهش و صرفه جویی در هزینه ها همراه خواهد بود + فیلم
آشنا گفت: شفاف سازی و صرفه جویی در هزینه های از شاخصه های مهم سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، قادر آشنا قائم مقام سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران، امروز در نشست خبری سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که در موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران برگزار شد، گفت: صرفه جویی در هزینه ها و شفاف سازی در اقدامات و هزینه ها بدون آن که به برگزاری نمایشگاه لطمه وارد کند از ویژگی های سی و دومین نمیاشگاه بین المللی کتاب تهران بوده است.

وی افزود: امسال هزینه نمایشگاه کتاب برخلاف سال گذشته که 17 میلیارد تومان بود به 15 میلیارد تومان کاهش یافت تا صرفه جویی موردن نظر صورت گرفته شده باشد.

آشنا با اشاره به اینکه نمایشگاه در اردیبهشت ماه که فصل بارندگی است برگذار می شود، عنوان کرد: تلاش شده افزون بر بخش دانشگاهی عمده ناشران در فضای مسقف جانمایی شوند همچنین برای رفاه بازدید کنندگان خودروهایی برای رفت و آمد آنان و محلی برای استراحتشان در نظر گرفته شده است.
 
قائم مقام سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران از حضور 30 ناشر خارجی در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و اظهار داشت: امسال توجه به حوزه نشر و شناسایی و بررسی موضوعات مختلف صنعت نشر را می توان از سرفصل ها و برنامه های مهم علمی فرهنگی نمایشگاه بیان کرد.

وی افزود: از دیگر برنامه های این نمایشگاه بررسی حقوقی اقدام اخیر آمریکا در خصوص تروریست دانستن سپاه پاسداران در نشست های تخصصی خواهد بود که توسط کارشناسان مربوطه برگزار می شود. همچنین پرداختن به مباحث مقاومت و دیگر بررسی سیل اخیر و نحوه مقابله با این نوع حوادث از دیگر برنامه هایی است که برای نمایشگاه کتاب تهران به آن پرداخته خواهد شد.

آشنا در پایان خاطرنشان کرد: همچنین نمایش تصویری حضور حماسی مردم در کمک رسانی به آسیب دیدگان سیل از دیگر برنامه های فرهنگی سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به شمار می رود.

یادآور می شود در پایان نشست از پوستر سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی شد./813/پ202/ب1

تعداد بازدید : 4
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات