۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۶۰۳۳۴۶
حجت الاسلام اسکندری:

آمریکا در مقابل سیاست های سپاه در منطقه شکست خورده است

آمریکا در مقابل سیاست های سپاه در منطقه شکست خورده است
استاد حوزه علمیه گفت: بر اساس آمار و مشاهدات آمریکا در مقابل سیاست های سپاه در منطقه شکست خورده است.

حجت الاسلام محمد اسکندری معاون پژوهش حوزه علمیه مروی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ضمن حمایت از آرمان های انقلاب و وظیفه قشر حوزه و روحانیت از سپاه پاسداران ابراز داشت: در رابطه با قرار دادن سپاه در لیست گروه های تروریستی معمولا دشمن ضعیف وقتی از جهت منطقی در میدان مقابله نمی تواند دست و پنجه نظامی در مقابل حریف داشته باشد، دست به استراتژی تهمت و هتک به نیروی طرف مقابل می شود.

آمریکا در مقابل سیاست های سپاه در منطقه شکست خورده است

استاد حوزه علمیه بیان کرد: آمریکا در مقابل سیاست های نیروی انقلابی سپاه در منطقه و قدرت لایزال آن در مواجهه مستقیم کم آورده است و دست به بی آبرویی و بی حرمتی به حریم آن متوسل کرده که حریف را از این جهت در میدان مقابله شکست دهد.

وی در ادامه گفت: باید مواظب باشیم تفرقه ای میان نیروهای نظام و انقلاب ایجاد نشود و تمام اقشار در حمایت از این نیروی انقلابی حضور پیدا کرده و به وحدت کلمه متصل شوند‌.

طلاب و حوزه های علمیه و تمام اقشار جامعه اسلامی حامی سپاه مقتدر هستند

استاد حوزه علمیه با اشاره به حمایت همه جانبه اقشار جامعه اسلامی اظهار کرد: حضور و حمایت اقشار جامعه اسلامی از آرمان های انقلاب نشان از بیدار و هوشیار بودن جامعه اسلامی است که سبب انسجام و اتحاد بر علیه نقطه ضعف آمریکا و حربه و فریب های شیطان بزرگ است./۸۱۱/ت303/ب1

محرمی محرمی
ارسال نظرات