۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۶۰۳۳۵۸

هشدار مفتی فلسطین درباره تقسیم زمانی مسجد الاقصی از سوی رژیم صهیونیستی

هشدار مفتی فلسطین درباره تقسیم زمانی مسجد الاقصی از سوی رژیم صهیونیستی
مفتی فلسطین با هشدار درباره تلاش رژیم صهیونیستی برای تقسیم زمانی مسجدالاقصی، یورش‌های صبح‌هنگام صهیونیست‌ها به این مسجد را غیرقایل توجیه توصیف کرد.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، شیخ «محمد حسین» مفتی فلسطین و خطیب مسجدالاقصی نسبت به یورش های صبح‌هنگام به مسجدالاقصی از سوی شهرک نشینان صهیونیستی و گروه های افراطی وابسته به رژیم اشغالگر هشدار داد.

مفتی فلسطین هدف از یورش های صبح‌هنگام صهیونیست ها به مسجد الاقصی را اقدام برای تقسیم زمانی این مسجد مبارک از سوی تل آویو عنوان کرد.

وی دخالت مقامات رژیم صهیونیستی در امور مسجد الاقصی را غیرقابل قبول عنوان کرد و افزود: هر مسلمانی که استطاعت داشته باشد به مسجدالاقصی سفر کند و با حضور خود در این مسجد و نماز خواندن در آن، مانع سوء استفاده صهیونیست ها از قداستش شوند.

پیشتر نیز شیخ عزام الخطیب مدیرکل اداره اوقاف اسلامی و امور مسجدالاقصی گفت که تعداد شهرک‌نشینان صهیونیست که در سال گذشته  به مسجدالاقصی یورش بردند، به 29 هزار و 801 نفر رسیده است.

 وی افزود: یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی در سال 2018، 17 درصد بیشتر از سال 2017 است و تمام این تجاوزات با حمایت نیروهای رژیم صهیونیستی صورت می گیرد./983/ب

ارسال نظرات