۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۵
کد خبر: ۶۰۳۳۷۲
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

در وزارت اطلاعات باید رعایت حقوق مردم مورد توجه قرار گیرد

در وزارت اطلاعات باید رعایت حقوق مردم مورد توجه قرار گیرد
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: کارهای وزارت اطلاعات همواره باید رنگ خدایی داشته باشد و افزون بر رعایت حقوق حکومت باید رعایت حقوق مردم نیز مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، در آستانه نیمه شعبان میلاد با سعادت حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) و روز سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) و در آغاز هفته گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه)، مدیر کل اطلاعات استان اصفهان به همراه معاونین و جمعی از مدیران این اداره کل با نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان دیدار کردند.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت حضرت حجت (عجل الله تعالی فرجه) برنقش و اهمیت جایگاه وزارت اطلاعات در جمهوری اسلامی تاکید و اظهار امیدواری کرد اقدامات و فعالیت های سربازان گمنام امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) در وزارت اطلاعات همواره مورد رضایت و تایید حضرت حجت قرار گیرد.

وی با مهم، دقیق و سنگین دانستن کار اطلاعات و ضرورت پنهان و مخفی بودن اقدامات افزود: در این وزارتخانه کارهایتان همواره باید رنگ خدایی داشته باشد و علاوه بر رعایت حقوق حکومت باید رعایت حقوق مردم نیز مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه اصفهان در بخش دیگری از بیانات خود با قرائت فرازهایی از نامه معروف حضرت امیرالمومنین (علیه السلام) خطاب به مالک اشتر که از آن بعنوان منشور حکومت امیرالمونین(علیه السلام) یاد می شود به دو ویژگی مهم و اصولی راستگویی و وفاداری به حکومت برای صیانت کنندگان از حقوق حاکمیت اسلامی و جامعه اسلامی اشاره و تاکید کرد: این دستورحضرت علی(علیه السلام) لازمه حکومت اسلامی است و همچون دوران صدراسلام و ائمه طهار(علیهم السلام) لازم است افرادی صادق و وفادار مراقبت و صیانت کننده از ارکان و سرمایه های جامعه اسلامی با هدف سالم سازی و خدمت رسانی صحیح به آحاد جامعه باشند.

آیت الله طباطبایی نژاد در پایان به موضوع گزینش در وزارت اطلاعات نیز اشاره کرد و توصیه کرد: وزارت اطلاعات باید دربرگیرنده ی بهترین ها باشد.

وی پای بندی به دین، ولایتمداری، انقلابیگری، صداقت و راستگویی را از ویژگی های مهم و اصولی کارمندان این مجموعه دانستند.

در ابتدای این دیدار دکتر حق پرست مدیر کل اطلاعات استان با تبریک ایام و اعیاد ماه شعبانیه و به ویژه مولود نیمه این ماه در سخنانی به اهم فعالیت ها و اقدامات اداره اطلاعات استان طی یکسال گذشته پرداخت./1304/د103/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات