۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۶۰۳۳۸۸
مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی خبر داد؛

۴۵۰ روحانی خراسان جنوبی در حال خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان پلدختر

۴۵۰ روحانی خراسان جنوبی در حال خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان پلدختر
مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی گفت: تعداد ۴۵۰ نفر از طلاب و روحانیان خراسان جنوبی برای خدمت رسانی به سیل زدگان به پلدختر اعزام شدند و در حال خدمت به همنوعان خود هستند.

حجت الاسلام مجید نصیرایی، مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، اظهار داشت: تعداد 450 نفر از طلاب و روحانیان خراسان جنوبی برای خدمت رسانی به سیل زدگان به پلدختر اعزام شدند و در حال خدمت به همنوعان خود هستند.

وی گفت: با بحران و ایجاد سیل در غرب کشور طلاب و روحانیان استان برای خدمت رسانی به مردم این مناطق اعزام شدند و قرارگاه شهید حجت الاسلام تقی پور نیز با هماهنگی آستان قدس رضوی و نماینده ولی فقیه در استان در پلدختر فعال شده است.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه سرعت در خدمت رسانی یکی از اهداف ایجاد این قرارگاه است، افزود: لایه روبی کوچه‌ها، خیابان‌ها و منازل مسکونی یکی از اولویت‌های گروه‌های جهادی بوده است.

حجت الاسلام نصیرایی با بیان اینکه تاکنون لایه روبی کوچه‌ها، منازل و خیابان‌ها به پایان رسیده است، تصریح کرد: همچنین در مرحله دوم نیز کمک به بازسازی مناطق سیل زده و ساخت‌ خانه‌های محروم در اولویت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تا زمانی که مردم و سیل زدگان نیاز داشته باشند در کنار آن‌ها هستیم، ادامه داد: در حال حاضر به جمع آوری کمک‌های نقدی مردم نیاز داریم تا برخی از دغدغه‌های سیل زدگان برطرف شود.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: همچنین در لحظات اولیه سیلاب و روان‌آب‌ها در خراسان جنوبی نیز تیم‌های ارزیاب آستان قدس به مناطق سیل زده استان اعزام شدند و تاکنون نیز غذای گرم، پتو و آب با همکاری سپاه پاسداران در میان آسیب دیدگان توزیع شده است.

حجت الاسلام نصیرایی اظهار کرد: خسارات سیل در غرب استان بیشتر از دیگر مناطق بوده و در دو منطقه کوه یخاب بخش دستگردان و دهستان علی جمال بشرویه آسیب‌های زیادی دیدند./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
آمریکا با تحریمهای ظالمانه نگذاشت کمکهای کشورهای اسلامی به مردم مظلوم سیلزده برسد.
این اقدام ظالمانه در تاریخ ثبت میشه.
0
0