۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۶۰۳۳۹۵
امام جمعه ماهان:

دولت از تولیدات داخلی در شهرها و روستاها حمایت کند

دولت از تولیدات داخلی در شهرها و روستاها حمایت کند
حجت الاسلام محمدزاده گفت: دولت و مجلس با حمایت از تولیدات داخلی کوچک در شهر‌ها می‌توانند نقش مهمی در رونق تولید در کشور داشته باشند.
حجت الاسلام محمد محمدزاده امام جمعه ماهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به رونق تولید در کشور، گفت: مردم و دولت وظیفه مهمی در رابطه با رونق تولید در کشور دارند.
 
وی با توجه به این که کشور با رونق تولید می تواند پیشرفت کند، افزود: دولت و مجلس با حمایت از تولیدات داخلی کوچک در شهر‌ها می‌توانند نقش مهمی در رونق تولید در کشور داشته باشند.
 
حجت الاسلام محمدزاده با بیان این که دولت با ایجاد رونق تولید می‌تواند بیکاری را در کشور کاهش دهد، ابراز داشت: سود بانک‌ها یکی دیگر از مشکلات اقتصادی در کشور شمرده می‌شود، زیرا سود زیاد به مردم سبب می‌شود که مردم در کار رونق تولید شرکت نکنند.
 
امام جمعه ماهان با توجه به این که مجلس و دولت باید قانونی را برای بانک در رابطه با سود دادن قرار دهند، اظهار داشت: یکی از فرهنگ‌هایی که بین مردم ایجاد شده این است که کدام بانک سود بیشتر می‌دهد تا پول خود را در فلان بانک قرار دهیم.
 
وی بیان کرد: بیکاری و تورم زمانی در کشور از بین می رود که مردم به کالا‌های ایرانی توجه کنند و در خرید‌های خود از کالا‌های خارجی صرف نظر کنند.
 
امام جمعه ماهان با بیان این که ایجاد شغل با رونق تولید درست می‌شود، تصریح کرد: یکی از مواردی که سبب می شود رونق تولید در جامعه زیاد شود این است که ارزش پول ملی زیاد‌تر شود.
 
وی در پایان با بیان این که حمایت از تولیدات داخلی کوچک در شهر‌ها وظیفه دولت در رونق تولید شمرده می‌شود، خاطرنشان کرد: کاهش بیکاری و تورم با رونق تولید از سوی مردم و دولت در کشور ایجاد می‌شود./۹۷۰۷/ت310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات