۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۶۰۳۴۰۸
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

نیروهای مسلح، دشمنان را به وحشت انداخته اند

نیروهای مسلح، دشمنان را به وحشت انداخته اند
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیروهای مسلح کشور دشمنان را به وحشت انداختند و سپاه و ارتش و سایر نیروهای مسلح انگیزه بسیاری برای دفاع از کشور دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در بیرجند اظهار داشت: نیروهای مسلح توحیدی از نظر با هم متفاوت هستند و این بر هیچکس پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح در جهان از نظر سلسله مراتب و درجه‌ها شبیه هم هستند، گفت: در بسیاری از کشورها نیروهای مسلح برای حفظ منافع شخصی به کار گرفته می‌شوند اما ارتش توحیدی برخلاف بسیاری از نیروهای مسلح جهان یک نیروی مکتبی و بر اساس عقیده راسخ خویش و در حمایت از مردم و مظلومین در مبارزه با مستکبرین است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: قبل از انقلاب و در زمان رژیم شاهنشاهی نیروهای مسلح کشور سلاح خود را در کشتار مردم خویش استفاده می‌کردند و شجاعت خود را در برابر ملت ایران نشان می‌دادند اما در مقابل دشمنان ترسو و ذلیل بودند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران بیش از 40 سال در مقابل آزمایش‌ها و بحران‌های سخت ایستاده و ملت ایران نیز هیچگاه ارتش را در این بحران‌های سخت تنها نگذاشتند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح افتخاری برای ملت ایران هستند، ادامه داد: نیروهای مسلح با پشتیبانی از ولایت فقیه و حمایت مردمی اجازه نمی‌دهند یک وجب از خاک کشور در تصرف دشمن باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: آمریکا از قدرت سپاه در هراس است و از منطقه فرار کرده و آن‌ها عقده‌های خود را در تروریست خواندن سپاه نشان می‌دهند اما امروز همه مردم سپاهی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: نیروهای مسلح کشور دشمنان را به وحشت انداختند و سپاه و ارتش و سایر نیروهای مسلح انگیزه بسیاری برای دفاع از کشور دارند.

وی با بیان اینکه دشمنان با سم پاشی‌های گوناگون می‌خواهند مردم ارزش‌ها را احساس نکنند اما مردم هوشیار و با بصیرت هستند، بیان کرد: امروز در هر جایی که لازم بوده نیروهای مسلح حضوری فعال داشتند و سیل و زلزله یاری رسان مردم هستند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
مبرزیان
Iran, Islamic Republic of
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی به همراه طلاب بجنوردی٬ با حضور در مناطق سیل‌زده استان گلستان٬ بخشی از فعالیت‌های لایروبی و بهسازی منازل سیل‌زدگان را انجام دادند.
0
0