۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۶۰۳۴۳۵
مدیر حوزه علمیه لرستان:

اعتمادسازی و نگاه به درون لازمه رونق تولید است

اعتمادسازی و نگاه به درون لازمه رونق تولید است
مدیر حوزه علمیه لرستان اعتمادسازی و نگاه به درون را لازمه رونق تولید عنوان کرد و گفت: برای تحقق شعار سال باید نگاه به درون را محور قرار داد.

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: برای تحقق شعار سال که از سوی رهبری به نام رونق تولید نام گذاری شده است باید تولید ملی را محور قرار داد.

وی با بیان اینکه اعتمادسازی و نگاه به درون لازمه رونق تولید است، افزود: اگر شعارهای سالیان قبل از سوی مسؤولان تاحدودی عملی می شد، امروز مشکلات مردم برطرف می شد.

شعار سال مبنی بر ارزش های دینی است

حجت الاسلام میناپور شعار سال را مبنی بر ارزش ها، اعتماد به نفس و خودباوری عنوان کرد و اظهار داشت: اگر تولید ما رونق یابد بسیاری از مشکلات بیکاری جوانان و اشتغال زایی، ازدواج و مشکلات معیشتی برطرف می شود.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه باید نگاه به خارج را قطع کرد، عنوان داشت: کسی که دشمنی و مشکل آفرینی می کند آیا می تواند مسائل و مشکلات ما را سامندهی بخشد؟

رونق تولید لازمه حفظ جامعه ای بانشاط است

مدیر حوزه علمیه لرستان تصریح کرد: اگر می خواهیم جامعه ای بانشاط و ثروتمند داشته باشیم و از راه حلال به فکر رفع مشکلات جوانان و جامعه باشیم باید رونق تولید را محور قرار دهیم و در عرصه عمل در این زمینه گام برداریم.

وی با بیان اینکه شعار رهبر معظم انقلاب بر مبنای مبانی اسلامی و ارزش های دینی است، گفت: امیدواریم این شعار به معنای واقعی رونق یابد و شاهد افزایش تولیدات داخلی در بعد دامداری، کشاورزی و رونق بخشی در دیگر تولیدات باشیم.

حجت الاسلام میناپور خاطرنشان کرد: در سایه رونق تولید می توان ارزش پول ملی را افزایش داد و صادرات را در شأن کشور ارتقا بخشید و با تکیه به درون جلوی واردات گرفته شود.

وی خودباوری را از دستاوردهای انقلاب خواند و بیان داشت: در طول تاریخ تجربه ثابت کرده است که هرجا خودباوری بوده و با نگاه به درون و اعتماد به نیروهای خودی توانسته ایم پیشرفت کنیم./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات