۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۶۰۳۴۴۹
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

ارتش و سپاه در مشکلات یاور و پشتیبان مردم هستند

ارتش و سپاه در مشکلات یاور و پشتیبان مردم هستند
امام جمعه اردبیل گفت: نیروهای مسلح همواره در قلب مردم ایران اسلامی جای دارند و سپاه، ارتش و بسیج در تمامی مشکلات یاور و پشتیبان مردم بوده‌اند.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در مراسم گرامیداشت روز ارتش که با حضور یگان‌های مختلف نیروهای مسلح برگزار شد، اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همواره در قلب مردم ایران اسلامی جای دارند و سپاه و ارتش و بسیج در مشکلاتی نظیر سیل و زلزله و دیگر مشکلات یاور و پشتیبان مردم بوده‌اند.

وی افزود: امنیت پایدار موجود در کشور با وجود تمامی ناامنی‌ها و فشارهایی که در منطقه وجود دارد حاصل جانفشانی‌های شهدا است.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل گفت: 29 فروردین یادآور روزی تاریخی است که در ایام سخت و دشوار انقلاب اسلامی، ارتش با بصیرت و عشق به وطن با لبیک گفتن به امام خمینی (ره) به این انقلاب شکوهمند پیوست.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: مردم هیچگاه رشادت‌ها و دلاوری‌های ارتش جمهوری اسلامی را در سخت‌ترین شرایط فراموش نخواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل اذعان کرد: با وجود تمام توطئه‌هایی که در دوران انقلاب اسلامی برای انحلال ارتش وجود داشت، امام خمینی(ره) با بصیرت خود از این اتفاق که می‌توانست ضربه سختی را به انقلاب بزند جلوگیری کرد.

وی با اشاره به استقلال مثال‌زدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بین دیگر ارتش‌های جهان بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران تنها ارتش مکتبی دنیا است که توانسته است با قدرت و اقتدار در برابر فشارها و زورگویی‌های مستکبران جهان ایستادگی کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: ارتش جمهوری اسلامی با بنیه قوی نظامی، اطلاعاتی و علمی خود همواره در آب‌های بین المللی حاضر است و از منافع ایران اسلامی حراست می‌کند.

آیت الله عاملی بیان کرد: استکبار جهانی در برابر این عزت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اقداماتی انجام می‌دهد که نشان از ذلت و حقارت آنان دارد.

وی با اشاره به تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جانب استکبار جهانی، افزود: دشمنان جمهوری اسلامی ایران نتوانسته‌اند در جبهه‌های دیگر دربرابر توانایی‌های نیروهای مسلح ایران برابری کنند و می‌خواهند با تروریست خواندن سپاه جلوه‌ و دیدگاه جهانیان را نسبت به سپاه پاسداران تخریب کنند که امری نشدنی است.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: منطقه‌ی خاورمیانه به سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران مدیون است چرا که بزرگترین توطئه‌ی قرن  یعنی داعش را در نطفه خفه کردند.

عباس قاسم پور
منبع: فارس
ارسال نظرات