۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۶۰۳۴۵۲
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

سستی در ایمان انقلابی و خودباختگی ما را از اهداف انقلاب دور می کند

سستی در ایمان انقلابی و خودباختگی ما را از اهداف انقلاب دور می کند
حجت الاسلام غلامی گفت: سستی در ایمان انقلابی، انفعال و خودباختگی و مجذوب شدن در نسخه‌های غربی ما را از اهداف اصلی انقلاب دور می کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یدالله غلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا امروز در دوره آموزشی روحانیان مستقر استان در بابلسر با تبریک در پیش بودن نیمه شعبان، مهدویت را مسأله‌ای مهم و حیاتی برای جامعه اسلامی به ویژه شیعیان عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران جلوه‌ای از آرمان‌ها و اندیشه‌های والای مهدوی است.
 
حجت الاسلام غلامی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که خوشبختانه با استقرار انقلاب اسلامی شاهد عمل به احکام و مبانی دینی در این کشور هستیم، خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی، همه قوانین در این کشور بر مبنای اصول دینی و اسلامی شکل گرفته است.
 
نماینده، ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که هیچ قانونی در این کشور بر خلاف مبانی دینی و اسلامی نبوده و همه امور در کشورمان مبنای دینی دارد، گفت: اگر موضوعی بر خلاف ارزش‌ها و قوانین اسلامی در این کشور اجرا شد ارتباطی به قوانین حاکم در این کشور ندارد بلکه به رفتار و اعمال ما باز می‌گردد.
 
حجت الاسلام غلامی در بخش دیگری از سخنان خود به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و با بیان این که این بیانیه بستری برای ایجاد تمدن نوین اسلامی است، خاطرنشان کرد: عمل به همه همه بخش‌های این بیانیه مهم به طور حتم عامل ایجاد تحول زیربنایی مهمی در بخش‌های مختلف کشور خواهد شد.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که دشمنان انقلاب و نظام در چهار دهه اخیر همه توان خود را برای ضربه زدن به این انقلاب به کار گرفتند، گفت: تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آخرین دشمنی استکبار با نظام بود و آمریکایی‌ها با این اقدام، خباثت و چهره واقعی خود را به دنیا نشان دادند.
 
حجت الاسلام غلامی با بیان این که دشمن به دنبال دو قطبی کردن بحث معیشت مردم و سپاه است، تصریح کرد: باید مراقب این حربه دشمن باشیم، چون آن‌ها تلاش می‌کنند سپاه را عامل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم معرفی کنند.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید براین که سستی در ایمان انقلابی، انفعال و خودباختگی و مجذوب شدن در نسخه‌های غربی ما را از اهداف اصلی مان که همان ایجاد دولت اسلامی در همه ارکان نظام است دور می‌کند، بیان داشت: نباید تحت هیچ شرایطی هویت، فرهنگی، ملی و مذهبی خود را فراموش کنیم، چون همه عظمت ملت ایران به توجه به این امور مهم است.
 
حجت الاسلام غلامی با اشاره به این که دشمن به دنبال بی اثرکردن معنویت و ارزش‌های دینی در این کشور است، خاطرنشان کرد: آن‌ها تنها پوسته و ظاهری از دین را در این کشور می‌خواهند این در حالی است که ما باید به دنبال تقویت محتوای اسلامی باشیم.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که هدف دشمن جدایی دین از سیاست است، گفت: هنر امام خمینی (ره) و همچنین ملت بزرگ ایران این بود که دین را از حالت فردی خارج کردند و امروز دین به عرصه اجتماع ورود پیدا کرده است./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات