۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۶۰۳۴۶۴
مدیر حوزه های علمیه خواهران:

امتحانات مناطق سیل زده در ۲ نوبت برگزار می‌شود

امتحانات مناطق سیل زده در ۲ نوبت برگزار می‌شود
مدیر حوزه های علمیه خواهران گفت: امتحانات که از مرکز اجرایی می‌شود طی جلسات صورت گرفته در مرکز نیز در ۲ نوبت برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور، مدیر حوزه های علمیه خواهران، پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت الله موسوی جزایری با اشاره به خدمات آیت الله موسوی جزایری در دوران جنگ تحمیلی و تربیت طلاب بی شمار اظهار داشت: ما نیز طی سال‌های اخیر تمرکزمان بر آن بود تا دغدغه‌های موجود در حوزه‌های آموزش و پژوهش را مرتفع کنیم که در این زمینه اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

مدیر حوزه های علمیه خواهران با اشاره به بازدید صورت گرفته از مناطق سیل زده عنوان داشت: در این زمینه کمک‌های صورت گرفته در ۲ نوبت است که یکی برای ستاد مردمی کمک رسانی به سیل زدگان ارسال شده و دیگری کمک‌هایی است که خود حوزه خواهران به پخش آن‌ها مبادرت می‌کند.

این مقام مسؤول ادامه داد: بنا شد تا در قم، ستاد پشتیبانی فکری با حضور متخصصان تشکیل و سؤالات مطرح شده در کمپ‌ها را پاسخ دهد تا در صورت نیاز و هر زمانی که خواسته شود به فعالیت هایش ادامه دهد.

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور در رابطه با تعطیلی کلاس‌های درسی در مناطق سیل زده عنوان داشت: اختیار به مدیران استانی داده شده تا با تشخیص شان و در صورت نیاز کلاس‌های جبرانی تشکیل داده شود ضمن اینکه امتحانات که از مرکز اجرایی می‌شود طی جلسات صورت گرفته در مرکز نیز در ۲ نوبت برگزار خواهد شد.

همچنین آیت الله موسوی جزایری در این دیدار با بیان اینکه خواهران در کمپ‌ها و اردوگاه‌های اسکان سیل زدگان حضور فعالی دارند، گفت: ستاد حوزه خواهران برای سیل زدگان در مرکز عصمتیه تشکیل شده است که تاکنون شاهد اقدامات بسیار ارزنده‌ای از حوزه خواهران بودیم./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات