۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۶۰۳۴۶۵
رییس عقیدتی سیاسی ارتش خراسان شمالی:

رضایت رهبری از عملکرد ارتش بهترین مدال افتخار ارتشیان است

رضایت رهبری از عملکرد ارتش بهترین مدال افتخار ارتشیان است
رئیس عقیدتی سیاسی تیپ مستقل ۱۳۰ پیاده شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی گفت: رضایت رهبری از عملکرد ارتش بهترین مدال افتخار برای ارتشیان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حسین حیدری، رئیس عقیدتی سیاسی تیپ مستقل 130 پیاده شهید دلجویان ارتش استان، امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، با اشاره به خدمات ارتش در نظام اسلامی، اظهار کرد: ارتشیان کشور در دفاع از کشور و اسلام و انقلاب آماده هرگونه فداکاری هستند.

وی افزود: نیروی هوایی ارتش در نوزدهم بهمن سال 57 کاری کارستان کرده و جزء اولین‌هایی بودند که در مدرسه علوی کارت‌های شناسایی خود را نشان دادند و با اطلاع و آگاهی با انقلاب و حضرت امام (ره) بیعت کردند.

حجت‌الاسلام حیدری ادامه داد: روز بیست و یکم بهمن‌ماه هم نیروهای نظامی و ارتش بیعت مجددی کرده و با شکستن حکومت نظامی از انقلاب دفاع کردند.

وی با بیان اینکه بعد از انقلاب در روز بیست و سوم بهمن نخستین شهید ارتش را در لشکر 77 تقدیم کردیم، اضافه کرد: افزون بر این در قائله گنبد ارتشیان جزء اولین‌هایی بودند که داوطلبانه آمدند و سپس در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی و کردستان هم حضور یافتند.

حجت‌الاسلام حیدری تصریح کرد: امروز هم در حادثه اخیر و زلزله سال گذشته نخستین نیروهایی که پای کار آمدند نیروهای ارتش بودند.

وی خاطرنشان کرد: امروز فرماندهان ارتش ما مالک اشترها و عمارهایی هستند که سوگند خورده‌اند در کنار ولایت بوده و کمک ولایت باشند.

حجت‌الاسلام حیدری اظهار کرد: در جریان سیل اخیر 21 یگان عمده نیروی زمینی در قالب سه قرارگاه در مناطق سیل‌زده حضور یافتند و اکنون درمجموع هشت هزار و 600 نفر نیروی ارتشی پای کار هستند که قرار است تا روز پایانی در مناطق سیل‌زده حضور داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه اکنون 700 دستگاه تجهیزات مهندسی سبک و سنگین ارتش پای کار هستند، افزود: هوانیروز ارتش تاکنون 773 سورتی پرواز برای کمک به سیل‌زدگان داشته که قریب به سه هزار نفر از مردم را تنها در استان لرستان نجات داد.

حجت‌الاسلام حیدری با اشاره به کلام رهبری که سال 91 در جمع کارکنان ارتش فرمودند ارتش یکی از مردمی‌ترین نهادهای کشور ما در بین نهادهای گوناگون است، گفت: امروز همه با جان و دل پای کار آمده و اعلام آمادگی کرده‌اند که هر مأموریتی را انجام بدهند.

رئیس عقیدتی سیاسی تیپ مستقل 130 پیاده شهید دلجویان ارتش استان با بیان اینکه ارتش مردمی و انقلابی و مذهبی است، گفت: امروز ارتش این ویژگی‌ها و خصوصیات را دارد و به همین دلیل هم رضایت رهبری از عملکرد ارتش بهترین مدال افتخار برای ما ارتشیان است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات