۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۶۰۳۴۹۲
مدیر عامل بنیاد مهدویت مازندران:

شناخت و معرفت امروز جامعه نسبت به امام زمان عمیق نیست

شناخت و معرفت امروز جامعه نسبت به امام زمان عمیق نیست
مدیر عامل بنیاد مهدویت مازندران گفت: امروز یکی از وظایف مهم روحانیت بالابردن سطح شناخت و معرفت جامعه نسبت به حضرت ولی عصر (عج) است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد رضا نصوری، مدیر عامل بنیاد مهدویت مازندران امروز در گردهمایی روحانیان مستقر شهر‌های استان در بابلسر با بیان این که جامعه منتظر باید معرفت و شناخت خود را نسبت به امام عصر (عج) هر روز تقویت کند، گفت: تقویت معرفت مهدوی از رشد قارچ گونه برخی جریان‌های انحرافی و مدعیان دروغین در جامعه اسلامی جلوگیری خواهد کرد.
 
وی، ظهور حضرت ولی عصر (عج) را تحقق هدف آفرینش دانست و افزود: امروز یکی از مهم‌ترین وظایف منتظر حقیقی حضرت کسب شناخت و معرفت واقعی نسبت به آن حضرت و مسأله ظهور است.
 
حجت الاسلام نصوری با بیان این که متأسفانه امروز شناخت جامعه نسبت به آن حضرت عمیق نیست، خاطرنشان کرد: باید سطح شناخت جامعه به ویژه نسل جوان از حضرت و مسأله انتظار و مهدویت نباید ظاهری باشد.
 
مدیر عامل بنیاد مهدویت مازندران از موضوع ظهور حضرت به عنوان یکی از قطعی‌ترین وعده‌های خداوند متعال یاد کرد و با بیان این که تعیین کنندگان وقت و زمان برای ظهور حضرت دروغگو هستند، بیان داشت: امروز منتظر واقعی حضرت ولی عصر (عج) کسی است که در عمل به وظیفه مسلمانی خود عمل کند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز یکی از وظایف مهم روحانیت بالابردن سطح شناخت و معرفت جامعه نسبت به حضرت ولی عصر (عج) است، خاطرنشان کرد: بهترین راه جلوگیری از نفوذ جریان‌های انحرافی و مدعیان دروغین در مسأله انتظار و مهدویت نیز همین تقویت شناخت است.
 
حجت الاسلام نصوری با بیان این که ظهور حضرت موجب برقراری عدل و عدالت در سراسر گیتی خواهد شد، بیان داشت: اما ظهور آن حضرت مقدماتی دارد که باید از سوی منتظران واقعی در جامعه اسلامی فراهم شود.
 
مدیر عامل بنیاد مهدویت مازندران با بیان این که برای ظهور حضرت همه منتظران مصلح باید با عمل به دین دین خود را آماده کنند، گفت: برای خروج از بحران غیبت آن حضرت باید همه منتظران واقعی برای ظهور حضرت بسیج شوند.
 
حجت الاسلام نصوری با اشاره به این که متأسفانه در طی قرن‌ها غیبت حضرت هنوز بستر‌های لازم برای ظهور ایشان فراهم نشده است، افزود: ظهور حضرت شروطی دارد که باید منتظران ایشان صالح باشند و تقوا پیشه کنند./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات