۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۶۰۳۵۰۲
از سوی رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم؛

آیت الله کعبی نماینده جامعه مدرسین حوزه جهت پیگیری امورسیل خوزستان تعیین شد

آیت الله کعبی نماینده جامعه مدرسین حوزه جهت پیگیری امورسیل خوزستان تعیین شد
از سوی رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آیت الله کعبی به عنوان نماینده تام الاختیار این جامعه جهت پیگیری امور سیل خوزستان تعیین شد.

به گزارش خبرگزاری رسا،  آیت الله محمد یزدی، رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حکمی  آیت الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را به عنوان نماینده تام الاختیار جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، جهت امر نظارت، هماهنگی و جلب مشارکتهای مردمی برای تسکین آلام و کمک به بازسازی تا رفع کامل مشکلات، تعیین و منصوب کرد.

متن کامل این حکم بدین شرح است:

حضرت آیت الله شیخ عباس کعبی (دامت برکاته) عضو محترم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

سلام علیکم

حادثه سیل ویرانگر در استان خوزستان و مشکلات به وجود آمده برای مردم عزیز آن دیار موجب تألم و تأسف شدید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گردید. حضور روحانیت در صفوف مقدم جبهه مقاومت مردمی در مقابل با این حادثه ناگوار یادآور مقاومت هشت سال دفاع مقدس مردم آن خطه عزیز در دفاع از میهن اسلامی است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن درک شرایط سخت پیش آمده برای مردم خوزستان، حضرتعالی را که از اعضای محترم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم می باشید به عنوان نماینده تام الاختیار از سوی جامعه مدرسین جهت امر نظارت، هماهنگی و جلب مشارکت های مردمی برای تسکین آلام و کمک به بازسازی تا رفع کامل مشکلات، تعیین و منصوب می نماید.

امید است با همکاری مسئولین و مدیران منطقه و خصوصاً مردم شریف استان و سایر مناطق کشور، کار بازسازی اماکن مسکونی و جبران خسارت های مردمی هر چه زودتر شروع و موجبات رضایتمندی مردم فراهم گردد. ان شاء الله

محمد یزدی
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
29 / 01 / 1398

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات