۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۶۰۳۵۵۲
امام جمعه موقت کاشان:

تمامی ویژگی‌های یک ارتش ممتاز در ارتش جمهوری اسلامی ایران متبلور است

تمامی ویژگی‌های یک ارتش ممتاز در ارتش جمهوری اسلامی ایران متبلور است
امام جمه موقت کاشان گفت: تمامی ویژگی‌های یک ارتش خوب و ممتاز در ارتش جمهوری اسلامی ایران متبلور است و به لحاظ قدرت نظامی یکی از ارتش‌های قدرتمند جهان است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار امروز در خطبه‌های نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزار شد، با تبریک روز ارتش، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در رژه با شکوه روز گذشته خود در سراسر کشور تنها گوشه‌ای از اقتدار خود را به نمایش گذاشت.

وی به برخی از ملاک‌های ارزشی یک ارتش خوب و ممتاز در نظام توحیدی اشاره کرد و از مکتبی بودن ارتش به عنوان یکی از ملاک‌های یک ارتش خوب و ممتاز نام برد و افزود: ارتشی خوب است که مکتبی باشد و تفکر توحیدی و ولایی بر آن حاکم باشد.

حجت الاسلام اسلامی تبار مکتبی بودن را معیار یک ارتش خوب دانست و ابراز کرد: ارتش خوب ارتشی است که به لحاظ قدرت نظامی به روز باشد و در تولید سلاح‌های مدرن و پیشرفته نظامی برای دفاع از خود از کشور‌های قدرتمند سبقت بگیرد.

به گفته وی، ارتشی خوب و ممتاز است که به لحاظ قدرت نظامی وابسته به بیگانه نباشد و خودکفا و مستقل باشد و دست نیاز به سوی بیگانه نگیرد.

امام جمعه مو قت کاشان گفت: تمامی ویژگی‌های یک ارتش خوب و ممتاز در ارتش جمهوری اسلامی ایران متبلور است و به لحاظ قدرت نظامی یکی از ارتش‌های قدرتمند جهان است و نیرو‌های دریایی ارتش جمهوری اسلامی امنیت آب‌های بین المللی خلیج همیشه فارس را برای عبور و مرور کشتی‌های تجاری تأمین کرده است و بر آن احاطه دارد.

حجت الاسلام اسلامی تبار در ادامه نقش ارتش در کمک رسانی به سیل زدگان را مهم دانست و اظهار داشت: اگر یکی از فرماندهان ارتش خم می‌شود تا پیرمرد سالخورده سیل زده بر دوش خود بگیرد و از سیل نجات دهد این تنها یک نمونه از ایثار و فداکاری ارتش مردمی جمهوری اسلامی ایران است.

وی در ادامه از امنیت به عنوان یکی از شاخصه‌های مهم در هرکشوری نام برد و گفت: امنیت امروز به عنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کشور‌های جهان است و جمهوری اسلامی ایران یکی از امن‌ترین کشور‌های منطقه و جهان است که باید شکرگذار این نعمت بزرگ الهی بود.

امام جمعه موقت کاشان نقش وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان (عج) را در ایجاد امنیت کشور حائز اهمیت خواند و افزود: عملکرد وزارت اطلاعات ابتدای انقلاب مورد تأیید امام خمینی (ره) و امروز نیز مورد تأیید رهبر معظم انقلاب است و نقش سربازان امام زمان (عج) در خنثی کردن توطئه‌های دشمن نقش برجسته‌ای است.

حجت الاسلام اسلامی تبار با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد با برکت امام عصر، گفت: ملاقات با امام زمان (عج) اصل نیست بلکه آنچه مهم است کسب رضایت امام عصر است چرا که اگر رضایت امام زمان (عج) کسب شود حضرت خودش به ملاقات یاران خود خواهد آمد./۱۳۰۷/پ203/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات