۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۶۰۳۵۵۳
معاون دبیر کل حزب الله لبنان:

برخی دشمنی رژیم صهیونیستی را فراموش کرده اند

برخی دشمنی رژیم صهیونیستی را فراموش کرده اند
معاون دبیرکل حزب الله لبنان با بیان که مقاومت در سال های مختلف اسرائیل را شکست داده است، خاطرنشان کرد که برخی دشمنی رژیم اشغالگر صهیونیستی را فراموش کرده اند.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان طی سخنانی در حضور جمعی از مسؤولان سیاسی داخلی و بین المللی نظیر نماینده سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت گفت: میلاد امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، روزی از روزهای خداوند متعال است و ما در این روز با برگزاری جشن هایی بر ولایت و اطاعت پذیری خود نسبت به امام مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) تاکید می کنیم.

وی افزود: با وجود اینکه جهان سرشار از کفار و منحرفین است، اما مجاهدان و شهدا در چنین شرایطی به پیروزی های چشمگیری دست یافتند و پرچم امام مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) برافراشتند.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان تصریح کرد: برخی متاسفانه فراموش کرده اند که اسرائیل منبع تروریسم در منطقه و جهان است و با مشاهده تاریخ و دشمنی آن، هیچ شخصی نمی تواند آن را بپذیرد. جبهه مقاومت در جنگ سال های 1996، 2000 و 2006 میلادی رژیم اشغالگر صهیونیستی را شکست داد.

وی ادامه داد: تهدیدات اسرائیل و آمریکا موجب ترس اعضای جبهه مقاومت نمی شود بلکه بلعکس قوت، صلابت و عزم آن ها را قوی تر می کند. اگر جبهه مقاومت نبود، اراضی اشغالی آزاد نمی شد و اسرائیل و جریان تروریستی داعش نیز عقب نشینی نمی کرد.

حجت الاسلام شیخ نعیم قاسم تاکید کرد که جبهه مقاومت از سه ضلع، ارتش، مردم و مقاومت تشکیل شده است.

وی در بخش دیگر سخنان خود به مشکلات لبنان اشاره کرد و گفت: این کشور با بحران های اقتصادی و مادی حقیقی بسیاری مواجه است که با همکاری و مسؤولیت پذیری می توان از آن ها عبور کرد. ما درپی حل مشکلات با آرامش و عقلانیت هستیم تا بتوانیم آن چه که به صلاح کشور است را انجام دهیم.

ارسال نظرات