۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۶۰۳۵۸۱
نایب رییس کمیسیون اجتماعی در گفت وگو با رسا:

دولت تولیدکنندگان و سرمایه گذاران را گرفتار پیچ و خم ادارات نکند

دولت تولیدکنندگان و سرمایه گذاران را گرفتار پیچ و خم ادارات نکند
رضایی تحقق رونق تولید را منوط به سرمایه گذاری صحیح دانست و از دولت خواست که تولیدکنندگان و سرمایه گذاران را گرفتار پیچ و خم ادارات نکند و موانع رونق تولید را بردارد.

مسعود رضایی نایب رییس کمیسیون اجتماعی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، تحقق رونق تولید را منوط به سرمایه گذاری صحیح دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب امسال نیز به رسم سالهای گذشته شعار سال را در زمینه اقتصاد و معیشت جامعه معین فرمودند که نام بسیار بجا و صحیحی بود.

وی افزود: اگر همه قوای حکومتی و مسؤولان در این بخش بسیار مهم ورود پیدا کنند، مشکلات و موانع سر راه سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی را برطرف کرده و سرمایه‌گذاری را تسهیل ببخشند مسأله تولید نیز به نتیجه خواهد رسید و اگر سرمایه‌گذاری صورت نگیرد نمی‌توان امیدی به رونق تولید داشت.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی وضعیت اقتصادی کنونی کشور را نامطلوب دانست و ابراز کرد: دلیل این مشکلات عدم سرمایه‌گذاری است، عدم سرمایه‌گذاری خارجی عمدتا به تحریم‌ها و عدم سرمایه‌گذاری داخلی به ایرادهای ساختاری مدیریتی برمی‌گردد به این معنا که سرمایه‌گذارهای داخلی بیشتر به صورت شعاری مورد توجه قرار می‌گیرند و سرمایه‌گذار آنقدر در پیچ و خم‌های اداری  سردرگم می‌شود که از قید سرمایه‌گذاری گذشته و پشیمان می‌شود.

رضایی ادامه داد: بنابراین تحقق شعار سال که همان رونق تولید است در گرو سرمایه‌گذاری حداکثری است و سرمایه‌گذاری زمانی اتفاق خواهد افتاد که ارزش آن در جامعه مشخص باشد، همچنین باید موانع قانونی از سر راه سرمایه‌گذار برداشته شده و راحت‌ترین مسیر پیش روی او قرار داده شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در سال جدید مسؤولان اندیشه‌ورزتر و خردمندانه‌تر به مسائل سیاسی و اقتصادی کشور بپردازند تا به فضل الهی مردم ایران به کرامت و سعادتی که شایسته آن هستند برسند./813/ت302/ق

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات