۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۶۰۳۵۸۸
حجت الاسلام اسکندری:

وحدت مردم تمام نقشه های آمریکا را خنثی کرد

وحدت مردم تمام نقشه های آمریکا را خنثی کرد
یک فعال فرهنگی با اشاره به پویش "من هم یک سپاهی ام"، گفت: وحدت و همدلی مردم ایران در حمایت از سپاه تمام نقشه های شوم آمریکا و ترامپ را خنثی کرد.

حجت الاسلام عباس اسکندری از فعالان فرهنگی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با محکوم کردن اقدام اخیر دولت آمریکا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران یادآور شد: این موضوع اتفاق تازه ای نیست و از سال های گذشته نیز رؤسای جمهور آمریکا آن را در دستور کار خود داشتند.

وی افزود: این حرکت را باید ایجاد جنگ روانی از سمت آمریکایی ها دانست چرا که تمام تلاش آن ها ضربه زدن به اقتصاد ایران است و به دنبال آن هستند تا سپاه را عامل این مشکلات عنوان کنند.

حجت الاسلام اسکندری این اقدام را خوش خدمتی ترامپ در برابر نخست وزیر اسراییل عنون کرد و گفت: از آن جایی که این تصمیم تنها یک روز مانده به انتخابات اسراییل گرفته شد به اعتقاد بسیاری از کارشناسان آخرین برگ برنده‌ای بود که ترامپ در اختیار نخست وزیر اسراییل برای پیروزی در انتخابات قرار داده است.

وی تصریح کرد: آمریکا در حالی سپاه پاسداران را جزء نهادهای تروریستی اعلام می‌کند که همه دنیا به خوبی می‌ دانند دولت آمریکا دولتی تروریست‌ پرور است و این بر کسی پوشیده نیست.

این فعال فرهنگی با اشاره به ایجاد پویش من هم یک سپاهی ام در کشور خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی مردم ایران اسلامی در حمایت از سپاه تمام نقشه های شوم و نابخردانه آمریکا و ترامپ در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را خنثی کرد.

وی با بیان این که در طول تاریخ انقلاب سپاه همواره یاور و همراه مردم بوده است اظهار داشت: حضور جوانان بسیجی و سپاهی در کنار فرماندهان سپاه در مناطق سیل زده نشان از همت این نهاد در کمک به آحاد جامعه در شرایط گوناگون دارد.

حجت الاسلام اسکندری در پایان با تاکید بر لزوم حمایت عملی از سپاه بیان داشت: مسؤولان باید قدردان زحمات پاسداران باشند و نه به صورت زبانی بلکه با عمل خود در جهت تقویت این نهاد انقلابی از هیچ کمکی فروگذار نباشند./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات