۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۶۰۳۵۹۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

دولت یار و یاور مردم لرستان باشد

دولت یار و یاور مردم لرستان باشد
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به پایین بودن شاخص ها در مقایسه با دیگر استان ها گفت: انتظار می رود دولت با توجه به ظرفیت های استان در رفع مشکلات یارو یاور مردم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، صبح امروز در نشست ستاد بحران استان که با حضور دکتر روحانی در فرودگاه خرم آباد برگزار شد، گفت: تدبیر رهبر معظم انقلاب برای جبران خسارت سیل امید بخش است.

وی با بیان اینکه پیگیری و تماس های مجدانه رییس جمهور در جریان سیل اخیر موجب دلگرمی مردم شده بود، افزود: در این مدت پس از وقع سیل در کنار دستگاه های دولتی، سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی و طلاب نیز خدمات ارزشمندی در مناطق سیل زده انجام دادند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی مشکل اصلی مردم استان لرستان را بیکاری دانشت و خاطرنشان کرد: انتظار داریم که زمینه مشارکت مردم در ایجاد فرصتی شغلی را فراهم کنید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پس از رفتن امدادگران و مجموعه، مردم سیل زده به دلیل آسیب مالی جدی و صدمات روحی که در جریان سیل متحمل شده اند، انتظار پیگیری دارند، گفت: انتظار داریم دستور دهید دستگاه های اجرایی برنامه های بازسازی و جبران خسارت را به صورت مشخص ارائه دهند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه شاخص های استان در زمینه های مختلف در مقایسه با استان ها مناسب نیست، تصریح کرد: انتظار داریم این شاخص ها را به حد میانگین کشور برسانید.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بیان کرد: انتظار می رود در لرستان زمین های آبی و تخصیص آب به میانگین برسد و یک سد بزرگ احداث شود که برای استانها دیگر هم رفع خطر می کند.

وی با اشاره به ظرفیت های استان لرستان خاطرنشان کرد: دولت می تواند در زمینه هدایت سرمایه گذاران کمک کند و یار و یاور مردم استان باشد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
موفق باشید
0
0
کشانی
Iran, Islamic Republic of
۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
سیل یک فاجعه بزرگ مالی و اقتصادی را در ‌لرستان رقم زد
0
0