۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۶۰۳۶۱۳
امام جمعه امین شهر:

مردم و مسؤولان محور اصلی رونق تولید در کشور هستند

مردم و مسؤولان محور اصلی رونق تولید در کشور هستند
حجت الاسلام فلاحی گفت: مردم و مسؤولان با خرید کالا‌های ایرانی می‌توانند در رونق تولید نقش اساسی داشته باشند، زیرا مردم و مسؤولان محور اصلی رونق تولید در کشور هستند.
حجت الاسلام عباس فلاحی امام جمعه امین شهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با رونق تولید در کشور، گفت: محور اصلی رونق تولید در کشور، دولت و مردم هستند.
 
وی افزود: دولت و مردم برای رونق تولید در کشور نقش اساسی دارند، زیرا کشور زمانی می‌تواند از جهت اقتصادی رتبه اول را درجهان داشته باشد که مردم و دولت به اقتصاد داخلی اعتقاد داشته باشند.
 
حجت الاسلام فلاحی با بیان این که کارگران وظیفه اجرای تولید در کشور را دارند، خاطرنشان کرد: دولت با تسهیلات به بخش‌های خصوصی و امنیت شغلی آن‌ها می‌تواند در رونق تولید گام بردارد.
 
وی اظهار داشت: رقابت بین سرمایه گذاران برای این که سرمایه گذاران پول خود را در جهت تولید کشور استفاده کند، وظیفه مسؤولان بوده که بتوانند با برنامه ریزی مناسب بین سرمایه گذاران رقابت ایجاد کند.
 
استاد حوزه علمیه انار با توجه به این که خصوصی سازی، نیاز به برنامه از سوی دولت دارد، خاطرنشان کرد: کارگر زمانی که بداند حقوق او به موقع پرداخت می‌شود، دست از کار برنمی دارد و با تمام قوت برای ایجاد رونق در کشور کار می‌کند.
 
وی تصریح کرد: تعطیلی کارخانه‌ها به بی مدیریتی مسؤولان برمی گردد که نتوانستند با برنامه ریزی درست از آن کارخانه استفاده کنند.
 
امام جمعه امین شهر با اشاره به این که فرهنگ پشت میزنشستن یکی دیگر از معضلات کشور شمرده می‌شود، خاطرنشان کرد: جوانان بدانند که کارکردن فقط به پشت میز نشستن نبوده بلکه رونق تولید نیاز به تلاش دارد.
 
حجت الاسلام فلاحی با بیان این که قشر تحصیل کرده نیاز به پشتوانه علمی و مالی دارند، ابراز داشت: کشور ایران از جوانان خوبی برخوردار بود که می‌توانند در رشته‌های مختلف برای کشور، مقام بیاورند و سبب سربلندی کشور شوند.
 
وی در پایان گفت: مردم و مسؤولان با خرید کالا‌های ایرانی می‌توانند در رونق تولید نقش اساسی داشته باشند، زیرا مردم و مسؤولان محور اصلی رونق تولید در کشور هستند./۹۷۰۷/ت310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات