۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۶۰۳۶۱۵
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

ضربه زدن به اقتصاد کشور، ضربه زدن به حاکمیت اسلام است

ضربه زدن به اقتصاد کشور، ضربه زدن به حاکمیت اسلام است
حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی با اشاره به رونق تولید، گفت: حفظ انقلاب اسلامی وظیفه همه مردم بوده و هر فردی با هر راهی به انقلاب ضربه بزند، به حاکمیت دینی ضربه زده است.
حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی نماینده مردم کرمان در خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با رونق تولید، گفت: ستون یک جامعه، اقتصاد آن کشور است و جامعه‌ای در دنیا فقیر نامیده می‌شود که برای اقتصاد کشورش برنامه ریزی مناسبی نداشته باشد.

وی افزود: رکن اصلی اقتصاد، رونق تولید است و مردم و مسؤولان باید با برنامه ریزی دقیق بتوانند تولید را در کشور زیاد کرده تا بیکاری و تورم از بین برود.

استاد حوزه علمیه بیان داشت: فروش نفت از دوران پهلوی در کشور ایران آغاز شد و با فروش نفت کشور را اداره می‌کردند و از تولید داخلی دور شده بودند که این کار به اقتصاد کشور ضربه می‌زند و تولید داخلی مهم‌ترین وظیفه مسؤولان در کشور شمرده می‌شود.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با توجه به این که با تولید داخل از دلبسته بودن به کشور‌های بیگانه دور می‌شویم، بیان داشت: رهبر انقلاب با انتخاب شعار سال به نام رونق تولید به همه مردم و مسؤولان بیان کردند که آن چه به اقتصاد کشور کمک می‌کند، رونق تولید در کشور است.

وی تصریح کرد: نمایندگان مجلس با ایجاد قانون‌های جدید برای رونق تولید در کشور نقش اساسی در حمایت از کالای ایرانی دارند، زیرا بیکاری و تورم با رونق تولید در کشور از بین می‌رود.

حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی با اشاره به این که دستگاه قضا از موقعیت خود برای رونق تولید در کشور نقش اساسی دارد، خاطرنشان کرد: جلوگیری از قاچاق، برخورد با محتکران و از بین بردن دلالی بازار از مهم‌ترین کار‌های قوه قضاییه برای رونق تولید در کشور شمرده می‌شود.

وی بیان داشت: دولت و قوه قضاییه باید با همفکری، مانع‌هایی که سبب می‌شود تولید در کشور کم شود را بگیرند و با آن‌ها برخورد قانونی کنند.

استاد حوزه و دانشگاه با توجه به این که مردم سرمایه‌های خود را در جهت تولید استفاده کنند، ابراز کرد: تولیدکنندگان باید با تلاش زیاد، بهترین محصول را در اختیار مصرف کننده قرار دهند.

محور اصلی اقتصاد، رونق تولید است
وی اظهار داشت: ایجاد رونق تولید در کشور یک معادله سختی برای مردم و دولت نبوده بلکه برای ایجاد رونق تولید در کشور، اعتقاد مهم است که متاسفانه بعضی از دولت مردان و مردم، اهمیتی به رونق تولید یا خرید کالا‌های ایرانی ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین علیمرداری با توجه به این که هرکسی که به اقتصاد و رونق تولید در کشور ضربه بزند به نظام اسلامی ضربه زده است، تصریح کرد: حفظ انقلاب اسلامی وظیفه تمام مردم بوده و هر فردی که با هر روشی به انقلاب ضربه بزند، به حاکمیت دینی ضربه زده است.
 
وی با اشاره به این که دشمنان به دنبال از بین بردن اقتصاد کشور هستند، خاطرنشان کرد: مردم بدانند اگر روزی کشور آمریکا یا دیگر مستکبران جهان از کشور ایران دفاع کردند در این صورت بدانید که دین اسلام در خطر است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود: پشت میز نشستن فرهنگ خطرناکی در کشور برای جوانان محسوب می‌شود و نظام آموزشی کشور باید با برنامه ریزی دقیق جلوی این فرهنگ را بگیرد، زیرا به رونق تولید در کشور صدمه وارد می‌کند.

وی با اشاره به این که نظام آموزشی کشور باید اصلاح شود، ابراز داشت: جوانان باید در کنار مدرک، کار هم یاد داشته باشند، زیرا یکی از مشکلات اساسی جوانان این است که فقط به دنبال گرفتن مدرک هستند.

حجت الاسلام والمسلمین علیمرداری در پایان با توجه به این که تغییر و تحول در نظام دانشگاه و آموزشی کشور از مهم‌ترین کار‌های دولت بوده، گفت: مسؤولان بدانند با درست کردن قوانین آموزشی می‌توانیم به اقتصاد کشور کمک کنیم تا جوان با گرفتن مدرک، کاری هم یاد بگیرد./۹۷۰۷/ت210/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات