۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۶۰۳۶۱۸

حضور فعال طلاب خواهر در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان

حضور فعال طلاب خواهر در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: تلاش‌ زیادی توسط طلاب خواهر و مدارس علمیه خواهران برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور در دیدار با آیت‌الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بیان کرد: در طول یک سالی که در حوزه های علمیه خواهران بودیم تلاش‌هایی برای اصلاح و پیشرفت حوزه علمیه خواهران در زمینه‌های مختلف علمی، پژوهشی و غیره صورت گرفته است.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور افزود: به دلیل سیلی که در استان خوزستان اتفاق افتاد به این استان آمدیم تا عملکرد مدارس علمیه خواهران و طلاب خواهر در خدمت‌رسانی به مردم را ارزیابی کنیم که الحمدالله تلاش‌ و فعالیت‌ پرشوری توسط طلاب خواهر و مدارس علمیه خواهران صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور عنوان کرد: برای خدمت‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران به سیل‌زدگان مقداری بودجه لازم بود که خوشبختانه تهیه و در دو نوبت پرداخت شد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور ابراز کرد: بنا شد تا در مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران نیز ستاد پشتیبانی علمی هیئت‌های کمک به سیل زدگان تشکیل شود تا مبلغان خواهری که در حال کمک به سیل‌زدگان و انجام مشاوره هستند از طرف ستاد به خوبی پشتیبانی فکری شوند.

وی ادامه داد: با خواهران طلبه و استادان و مسئولان حوزه‌های علمیه خواهران که در حال کمک به سیل‌زدگان هستند نهایت همکاری را داریم و مسئله حقوق و حضور و غیاب آن‌ها در این مدت با مشکلی روبرو نخواهد شد. /924/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات