۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۶۰۳۶۴۷
یادداشت؛

حشد الشعبی نه، تحریم کنندگان آری!

حشد الشعبی نه، تحریم کنندگان آری!
این روز‌ها که خوزستان درگیر سیل و حشد الشعبی ها، گونی‌های خاک را بر دوش حمل می‌کنند غرب زده‌ها و سلبریتی‌ها می گویند در سرزمین آریایی جز ایرانی کسی حق ندارد پا بگذارد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، این روز‌ها که چندین استان درگیر سیل هستند و هلال احمر بنا به گفته‌های مسؤولان از سوی آمریکا تحریم و قادر به دریافت کمک‌های جهانی نیست، حشد الشعبی با تمام توان و در پاسخ به خدمات جمهوری اسلامی ایران به یاری سیل زدگان شتافت.

حشد الشعبی که در پاسخ به ندای مرجعیت برای مبارزه با داعش به وجود آمد و از حمایت‌های ایران برخوردار شد، امروزه با همه توان و امکانات خود آمده است و ابومهدی المهندس، فرمانده حشد الشعبی به‌صراحت اعلام می‌کند برای ادای دینی که بر گردن دارد به خوزستان و ایران آمده است.

امدادرسانی حشد الشعبی همانطور که آمریکا و غربی‌ها را خشمگین ساخته در داخل نیز برخی از سلبریتی‌ها و غرب‌زدگان داخلی را عصبانی‌تر کرده است.

این ناآگاهان کماکان در عصر حجر و قجر زندگی کرده و عقده‌های هزار ساله را در دل نگه داشته و به ابزار و مترسکی تبدیل شدند که حرف آن‌ها حتی در بین ساده‌ترین مردم نیز خریدار ندارد.

این مدعیان یک بام و دو هوا که تا دیروز به نیرو‌های انقلابی می‌تاختند و غرب را بهشت جهان معرفی و فرزندان‌شان را در آنجا به دنیا می‌آوردند اکنون داعیه دار میهن پرستی شده و به شدت با ورود حشد الشعبی مخالفت می‌کنند؛ این افراد که کماکان چشم‌ها را به سوی غرب گشوده اند خبر ندارند که دولت مورد حمایت شان به تنهایی قادر به امدادرسانی به سیل زدگان نیست.

در عجبم که ورود پرشور حشد الشعبی را به ورود داعش به عراق و سوریه تشبیه کرده و مدعی هستند که در ورای ورود الحشد، اهداف سیاسی نهفته است.

این موضع آن‌ها در حالی است که اگر آمریکا که ۴۰ سال است به صغیر و کبیر در این مملکت رحم نکرده، ورود می‌کرد نه تنها داد و بیدادشان در تایید چنین ورودی گوش فلک را پر می‌کرد بلکه هر کس با ورودشان مخالفت کند را مزدور و بی احساس و فاقد حس میهن پرستی می‌نامیدند و در صحبت با رسانه‌های بیگانه  فریاد الغوث الغوث سر می‌دادند.
 
به این مدعیان میهن پرستی می‌گوییم اگر عرق ملی دارند و خوش شان نمی‌آید که حشد الشعبی به سیل زدگان هموطن شان کمک کند خود به جای توییت و نقل زدن و سر دادن شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران، در میدان حاضر باشند و حداقل از نزدیک با سیل زده‌ها روبرو شوند تا خدمات حشد الشعبی و بسیجیان و طلاب را به چشم ببینند.

یا للعجب از این قومی که مدعی روشنفکری هستند و دیگران را متحجر می‌نامند در عصر کنونی که همگان دم از نزدیکی فرهنگ‌ها و تمدن‌ها می‌زنند، بجای اینکه از وحدت دو ملت خوشحال شوند، ناراحت و منزجر از چنین وحدتی هستند و کماکان بر طبل تفرقه می‌کوبند! این بزرگواران بهتر است اندکی با مواضع سیاسی و انسانی سلبریتی‌های جهان اسلام و غرب آشنا شوند تا بیش از این منفور جامعه نشوند.

مخالفان بیایند و ببینند که چگونه تجهیزات و بیل‌های مکانیکی حشد الشعبی در اختیار جوانان اهوازی قرار گرفته تا به ترمیم و استحکام سیل بند‌ها بپردازند، بیایند و ببینند که چگونه کمک عراقی‌ها در قالب کاروان‌های رد الجمیل در میان سیل زدگان پخش می‌شود؛ بیایند و ببینند که چگونه ایرانی و عراقی دوشادوش یکدیگر گونی‌های خاک را در برابر آب قرار می‌دهند؛ بیایند و بجای مشاهده کلیپ‌های ساختگی جهت تخریب حشدالشعبی ببینند چگونه مجاهدان عراقی عکس رهبر ایران را به سینه چسبانده و ارادت هایشان را در عمل و نه شعار ثابت می‌کنند.

راستی بگویم که فلسطینی‌ها و لبنانی ها، پاکستانی ها، دوشادوش حشد الشعبی، سپاه و بسیج و ارتش و طلاب حوزه علمیه به مردم امدادرسانی می‌کنند و جلوه‌ای باشکوه از وحدت امت اسلامی را در اینجا یعنی سرزمین مقاومت و ایثار رقم می‌زنند.

بهرحال باید کور شود هر آنکس که نمی‌تواند این وحدت را ببیند. /۹۴۵۶//703/خ

خبرنگار: حاتم شرفی
حاتم شرفی
ارسال نظرات