۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۶۰۳۶۵۳
به همت پژوهشکده باقرالعلوم(ع)؛

نرم‌افزار کتابخانه انصار امام مهدی منتشر شد

نرم‌افزار کتابخانه انصار امام مهدی منتشر شد
حجت الاسلام غفارپور به مناسبت نیمه شعبان از انتشار نرم‌افزار کتابخانه انصار امام مهدی(عج) به همت پژوهشکده باقرالعلوم(ع) خبر داد.

حجت الاسلام  رسول غفارپور پژوهشگر برجسته حوزه علمیه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: به مناسبت نیمه شعبان نرم‌افزار کتابخانه انصار امام مهدی(عج) به همت پژوهشگران پژوهشکده باقرالعلوم(ع) منتشر شد.

 وی در ابتدا به ضرورت اعتقاد به مهدویت و پیروی از علمای دین در عصر غیبت اشاره کرد و گفت: نزاع حق و باطل همیشه همراه بشریت بوده است و نمی‌توان هیچ زمانی را خالی از آن دانست؛ این نزاع و کشمکش بین حق و باطل، ابدیت ندارد و بالاخره پیروزی نهائی از آن حق است و این زمان، وقت ظهور مصلح آسمانی حضرت بقیة الله الاعظم(عج)می‌باشد.

وی افزود: مصلح جهانی یک موضوع مورد انتظار جامعه بشری است همچنانکه آن مصلح حضرت مهدی(عج) فرزند حضرت امام حسن عسگری(عج) است یک حقیقت ثابت و مسلم اسلامی است و اینکه جهانیان تشنه ظهور چنین مصلحی هستند مستغنی از بیان است.

حجت الاسلام و المسلمین غفارپور اظهار داشت: خداوند متعال حضرت مهدی(عج) را برای اصلاح جهان و تغییر نظام‌های فاسد حاکم بر جهان و برای انجام عالیترین و بزرگترین رسالت اصلاح جامعه بشری آماده کرده است.

وی خاطر نشان کرد: از روشن‌ترین و برجسته‌ترین مسایل اسلامی، موضوع و قضیه امام منتظر و مهدی موعود(عج) است. به تحقیق رسول گرامی به وجود و ظهور حضرت مهدی(عج) بشارت داده‌اند.

حجت الاسلام غفارپور با اشاره به حدیثی از پیامبر(ص) در مورد عالمان دین اظهار داشت: هر گاه بدعت‌‌ها در میان امت من ظاهر شود برعهده عالمان است که علم خود را آشکار کنند و با بدعت‌‌‌ها به مبارزه برخیزند تا مردم از بدعت‌‌‌ها آگاهی یافته و اغفال نشوند.

وی ابراز داشت: در عصر کنونی علما و بزرگان شیعه که از افتخارات مذهب و حافظان شریعت هستند، همچون علمای گذشته، این امانت گران‌بهای دین و ارزش‌های مقدس و غنی شریعت را که با رنج و تحمل مشقت‌های گذشتگان به آن‌ها رسیده است، با تمام وجود حافظ و نگهبان‌اند و با قلب و قلم خود آن را امتداد بخشیده‌اند.

حجت الاسلام غفارپور با اشاره به چگونگی تهیه نرم افزار کتابخانه انصار امام مهدی خاطر نشان کرد: گردآوری و تنظیم نرم افزار کتابخانه انصار امام مهدی نتیجه زحمت اساتید زیادی از جمله بخش فنی پژوهشکده باقرالعلوم(ع) که متحمل زحمات فراوان شدند.

وی در پایان گفت: پژوهشکده باقرالعلوم(ع) آمادگی گفت‌وگوی تفصیلی و حضوری در باب مهدویت با دغدغه‌مندان و متأثران از شبهات مدعیان دروغین می‌باشد که امید است گامی در جهت انتظار حقیقی و روشنگرانه آن حضرت باشد.

گفتنی است علاقه مندان جهت دانلود نرم افزار کتابخانه انصار امام مهدی(عج) http://pbshop.ir/uploads/General/ansar.apk  به این آدرس مراجعه کنند./1325/

 

 

 

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات