۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۶۰۳۶۵۸

حضور نمایندگان رییس مرکز فقهی ائمه اطهار در مناطق سیل زده

حضور نمایندگان رییس مرکز فقهی ائمه اطهار در مناطق سیل زده
سرپرست هیأت اعزامی دفتر آیت الله فاضل لنکرانی از بازدید نمایندگان این دفتر از مناطق سیل‌زده استان‌های لرستان و خوزستان و اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی خبرداد.

 حجت الاسلام اسدالله رییسی معاون آموزش مرکز تخصصی ائمه اطهار(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از حضور هیئتی از طرف آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی به مناطق سیل زده خبرداد و گفت: این هیأت در این سفر در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته در ارتباط با وضعیت مردم سیل زده قرار گرفتند.

وی افزود: این هیأت با حضور در مناطق پلدختر و معمولان از استان لرستان و همچنین مناطقی از استان خوزستان همچون شوش و سوسنگرد و شوشتر از نزدیک وضعیت مردم را مشاهده کرده و سلام گرم این استاد درس خارج حوزه علمیه را ابلاغ کردند.

حجت الاسلام رییسی در ادامه با اشاره به برنامه های این هیأت در سفر به استان های سیل زده بیان داشت: یکی از برنامه های ما دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد بود که ایشان نیز ضمن ابراز خرسندی از اعزام این هیأت مراتب سلام خود را به آیت الله فاضل لنکرانی اعلام کردند.

وی اضافه کرد: دیدار با ائمه جمعه شهرهای پلدختر و معمولان و همچنین دیدار با مسؤولان ادارات تبلیغات اسلامی این استان جهت ابراز همدردی و ابلاغ سلام معظم له بخش دیگری از برنامه های ما در این هیأت بود.

سرپرست هیأت اعزامی دفتر آیت الله فاضل لنکرانی در ارتباط پیگیری روند رسیدگی به امور سیل زدگان در مناطق سیل زده لرستان و خوزستان بخش دیگری از برنامه های این هیأت عنوان و تصریح کرد: ما تلاش کردیم تا در این سفر با سرکشی به منازل و چادرهای افراد از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفته و مسائل و مشکلات آنها را به گوش مسؤولان برسانیم.

وی تصریح کرد: این هیأت همچنین ضمن بازدید از برخی مساجد، مدارس و منازل مردم که آسیب شدید دیده‌اند، کمک‌های نقدی و برخی اقلام مورد نیاز را به سیل‌زدگان اهدا کردند.

حجت الاسلام رییسی در ارتباط با پیگیری امور سیل زدگان استان گلستان نیز خاطرنشان کرد: آیت الله فاضل لنکرانی چندی پیش در تماس تلفنی با نماینده ولی فقیه در گلستان با عموم مردم سیل زده استان بویژه اهالی ترکمن صحرا اظهار همدردی کرده و نگرانی بزرگان و فضلای حوزه علمیه قم را نسبت به مشکلات مردم سیل زده آن استان نیز ابراز کرد./1330/ج

ارسال نظرات