۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۶۰۳۶۷۱
سردار پاکپور خبر داد؛

آماده‌باش یگان‌های نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور

آماده‌باش یگان‌های نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور
فرمانده نیروی زمینی سپاه از آماده‌باش کامل گروه‌های مهندسی این نیرو در جنوب شرق کشور و احداث و تحکیم سیل‌بندها در این منطقه خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق سیل‌زده جنوب شرق کشور از جمله زهک و زابل بازدید کرد.

وی در این بازدید با اشاره به لزوم اهتمام هرچه بیشتر گروه ۴۷ سلمان و یگان مهندسی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در حوزه تحکیم سیل بندها، عنوان داشت: گروه‌های مهندسی نیروی زمینی سپاه در حالت آماده باش کامل هستند و در صورت لزوم امکانات و ادوات بیشتری جهت نصب و تحکیم سیل بندها به کار خواهیم گرفت.

وی افزود: خدمت رسانی و امدادرسانی به مناطق سیل زده وظیفه شرعی و اخلاقی ما است و به آنچه که به ما تکلیف شده است با همه توان عمل خواهیم کرد.

گفتنی است یگان های مهندسی نیروی زمینی سپاه از ساعات اولیه وقوع سیل در منطقه شرق و جنوب شرق کشور در حالت  آماده باش و مشغول ایجاد سیل بند ها برای مقابله با سیل  هستند.

همچنین نیروی زمینی سپاه در حال ایجاد سیل بند و امدادرسانی به روستاها و مناطق سیل زده در شهرستان های بردسکن، کلات نادری (از توابع خراسان رضوی) و همچنین زهک و زابل در استان سیستان و بلوچستان است./998/د102/ق

میثم صدیقیان
ارسال نظرات