۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۶۰۳۶۸۰
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی:

شهدا بهترین الگو برای جوانان هستند + فیلم

شهدا بهترین الگو برای جوانان هستند + فیلم
امام جمعه همدان گفت: جوانان بدانند تا زمانی که علیه خود و هواهای نفسانی خود قیام نکنند شهید نخواهند شد و چه بهتر که امثال شهید هادی ها را به عنوان الگوی خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان شب گذشته در ویژه برنامه "تولد دوست آسمانی من" که به مناسبت میلاد حضرت مهدی (عج) و تولد شهید ابراهیم هادی برگزار شد با تبریک اعیاد ماه شعبان و خصوصا نیمه شعبان یادآور شد: انچه که حضرت از همه ما انتظار دارند آن است که زمینه را برای ظهور ایشان فراهم کنیم.

امام جمعه همدان افزود: باید در این راه با تمام وجود به صحنه بیاییم و با درست انجام دادن وظایف خود حضرت را خشنود کنیم و خدای ناکرده باعث ناراحتی ایشان نشویم.

وی به فرمایش حضرت آیت الله بهجت اشاره کرد و گفت: ایشان می فرمود اگر شما دو رکعت نماز خود را درست بخوانید ثواب آن از تشرف به محضر حضرت حجت بالا تر است و این اهمیت کار درست را نشان می دهد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان برگزاری جشن‌ها و مراسمات مختلف را مقدمه تغییرات درونی در انسان ها عنوان کرد و اظهار داشت: برای زمینه ‌سازی ظهور نخست باید انسان در درون خودش تغییراتی ایجاد کند.

وی با بیان این که شهدا از همه چی خود برای دفاع از اسلام گذشتند تاکید کرد: برای ابراهیم شدن باید تبر به دست بگیریم و برای هادی شدن باید ابراهیم شویم.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی تصریح کرد: شهید ابراهیم هادی برای رسیدن به این مقام با تبر به جنگ با خواسته ها و کشش های نفسانی خودش رفته بود بنابراین ما نیز برای موفق شدن باید ادامه دهنده همین راه باشیم.

وی به ویژگی های شخصیتی شهید ابراهیم هادی اشاره کرد و گفت: اولین اقدام شایسته شهدا مبارزه آن‌ها علیه خواسته‌های نفسانی بود که به نوعی هموار کننده این راه بود.

امام جمعه همدان در پایان تاکید کرد: جوانان عزیز ما بدانند تا زمانی که علیه خود و هواهای نفسانی خود قیام نکنند شهید نخواهند شدو چه بهتر که امثال شهید هادی ها را به عنوان الگو خود قرار دهند./979/پ210/ب1

تعداد بازدید : 4
هادی شاملو
ارسال نظرات