۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۶۰۳۶۹۵
سخنران حرم مطهر رضوی:

ولادت امام زمان نقطه امید در زندگی بشریت است

ولادت امام زمان نقطه امید در زندگی بشریت است
حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری ناامیدان را دشمنان امام زمان دانست و گفت: توکل به خدا، توسل به اهل بیت و تلاش موجب امید در دل انسان می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری، کارشناس مذهبی، شب گذشته در حرم مطهر رضوی، همزمان با شب میلاد مسعود ولی عصر(عج)، گفت: ولادت امام زمان(عج)، نقطه امید در زندگی بشریت است.

وی با بیان این که کسانی ناامید می شوند که دشمن امام زمان هستند، اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که می تواند زندگی، نشاط و شادمانی ما را متوقف کرده و مانع کار ما شود، ناامیدی است در حالی که نباید اراده خدا را دست کم گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با اشاره به اراده خدا در زنده نگه داشتن حضرت موسی، حضرت یوسف و ولی عصر(عج)، ابراز کرد: مشکل ما این است که در مسیر اراده خدا حرکت نمی کنیم، باید توجه داشته باشیم که هر چه قدر دشمن قدرت دارد اما قدرت آن ها به قدرت خدا نمی رسد بنابراین اگر ما تسلیم خدا باشیم، خدا امید را به ما می دهد.

کارشناس مذهبی با تأکید به داشتن امید به خدا، گفت: به کسانی که ناامید است، بگویید که خدا بزرگ است و وقتی خدا بزرگ است یعنی دشمن و مشکلات کوچک است چنانچه که در حادثه سیل اخیر دولت قول کمک به سیل زده ها را داد اما می دانیم که خزانه دولت محدود است در حالی که لشکر خدا نامحدود است بنابراین در حالی که به آن ها کمک می کنیم باید برای آن ها دعا کرده و از خداوند طلب یاری کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری افزود: در حالی که تلاش می کنیم، به خداوند توکل کرده و به اهل بیت(ع) توسل جسته تا مشکلات رفع شود و این توکل، توسل و تلاش موجب امید در دل انسان می شود.

کارشناس مذهبی با بیان این که ایمان به خدا رادر خود تقویت کنیم تا امید به خدا بیشتر شود، خاطرنشان کرد: باید به این نکته توجه کنیم که همان خدایی که حضرت یوسف را از چاه، حضرت موسی را از دریا، پیامبر اکرم(ص) را در غار حفظ کرد و نجات داد و همچنین انقلاب ما را به پیروزی رساند، در بقیه مشکلات نیز به ما کمک می کند./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات