۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۶۰۳۶۹۸
تولیت مسجد مقدس جمکران:

سربازی امام عصر در گرو حرکت در مسیر الهی است

سربازی امام عصر در گرو حرکت در مسیر الهی است
حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان سربازی امام عصر(عج) را در گروه حرکت درست در مسیر خدا عنوان و بر ضرورت توجه و توسل به حضرت بقیة الله(عج) تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران در مراسم جشن نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران، با اشاره به شرایط لازم برای کمک به حضرت ولی عصر(عج) و قرار گرفتن جزو سربازان ایشان گفت: باید در زندگی خود همواره در مسیر رضای الهی حرکت کنیم تا از این راه بتوانیم از یاران و سربازان امام زمان(عج) باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه ویژه شب نیمه شعبان یادآور شد: شب نیمه شعبان از شب های ویژه ای است که عبادت در آن آثار عظیمی دارد که انسان نباید از آنها غافل باشد.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان بر بهره گیری از فضیلت این شب بزرگ تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: باید تلاش کنیم نسبت به اعمالی که در شب و روز نیمه شعبان وارد شده اهتمام جدی داشته باشیم وبا دعا و مناجات با خدا و امام زمان(عج) انس ویژه ای پیدا کنیم.

وی در ادامه بیان داشت: مسجد مقدس جمکران امشب این افتخار را دارد که در خدمت آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین است و ایشان را با افتخار به عنوان مهدی یاور انتخاب کند، چرا که ایشان از هیچ تلاشی برای اعتلای فرهنگ ناب شیعه فروگذار نکردند.

رهبر شیعیان بحرین در پایان سربازی امام زمان(عج) را بزرگترین افتخار شیعیان عنوان کرد و یادآور شد: باید در زندگی خود خدمتگذار اسلام و راه شهدا و رهرو راه ولایت فقیه باشیم و همه مردم و مسؤولان نسبت به فرامین رهبر معظم انقلاب کوتاهی نکنند./1330/ج

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
طلبه
Iran, Islamic Republic of
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴
ان شاءالله خداوند متعال بر توفیقاتتان بیفزاید
0
1
ف
Iran, Islamic Republic of
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
ایمان و آرامش قلبی که ما در این زمان داریم و آیندگان نیز خواهند داشت؛ همه از برکت بیانات و زحمات علمای عالی‌قدر شیعه نصیب ما شده است.
1
0