۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۶۰۳۷۱۵
آیت الله علم الهدی:

ظهور امام زمان در گرو امام خواهی همه جهان است

ظهور امام زمان در گرو امام خواهی همه جهان است
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: وظیفه ما مبارزه با همه مستکبران و جنایتکاران دنیا و جهانی کردن خواسته امام زمان خواهی است تا ظهور حضرت ولی عصر(عج) تحقق یاید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی امروز در اجتماع عظیم منتظران ظهور در عرصه میدان شهدا، گفت: جمع عظیم منتظران حضرت با درک کامل و دقیق نسبت به ظهور امام زمان(عج) به منظور استغاثه به درگاه خدا در این محل حضور یافته اند.

وی با بیان این که ظهور امام زمان(عج) یک فرآیند است، اظهار کرد: ظهور امام زمان حادثه نیست که بخواهیم زودتر این حادثه واقع شده و ظهور انجام شود، ظهور یک فرآیند است که از خواسته ها شروع می شود و هنگامی که خواسته های امام خواهی یک جمع مبدل به خواسته جمع کثیر شده و در نهایت به خواسته جهانی مبدل شد وجود مقدس امام زمان(عج) ظهور می فرماید.

آیت الله علم الهدی با اشاره به این که برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) نیاز به خواسته جهانی است، ابراز کرد: برای تحقق این واقعیت که فرآیند ظهور از خواسته ما شروع شده این خواسته را توسعه دهیم چون توسعه جهانی این خواسته فرایند ظهور مولا است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی دعا را مقدمه خواسته ظهور دانست و گفت: فرج حضرت ولی عصر(عج) بسته به خدا دارد و زمان تحقق مشیت الهی مشخص است اما علت آن توسط ما واقع می شود و آن امام خواهی همه جهان است.

وی افزود: این که ما فقط بخواهیم که حضرت ظهور کند، کفایت نمی کند همچنین تنها خواستن مردم یک مملکت، یک منطقه و مستضعفین جهان کافی نیست بلکه  امام زمان خواهی باید در شکل جهانی و در عالم اجرا شود و همه دنیا بخواهد که امام زمان(عج) بیاید و این وظیفه ما است که باید با همه مستکبران و جنایتکاران جهان مبازه کرده و این خواسته امام زمان خواهی را جهانی کنیم.

آیت الله علم الهدی برگزاری جشن و ابراز شادی در روز ولادت حضرت ولی عصر(عج) را نشان امام خواهی مردم بیان و ابراز کرد: امروز روز خاص رحمت و برکت پروردگار است، این مردم به انواع مختلف خواسته امام خواهی خود را با دعا، شعر و دست افشانی عرضه می کند و باید توجه داشته و این خواسته را گسترش داده و به دنیا بفهمانیم که دوای درد دنیای مستضعف در حاکمیت سراسری و جهانی ولی عصر(عج) است./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات