۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۶۰۳۷۲۵
عضو جامعه مبلغان کشور:

عده‌ای با حماقت و نادانی به انقلاب ضربه می‌زنند

عده‌ای با حماقت و نادانی به انقلاب ضربه می‌زنند
حجت الاسلام صابری تولایی گفت: ایران زیر ۶ هزار تن بمب شیمیایی بوده و هزاران شهید را تقدیم کرده، اما امروز عده‌ای به دلیل حماقت و نادانی به کشور و انقلاب ضربه می‌زنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام احمد صابری تولایی، عضو جامعه مبلغان و عضو اتاق فکر تبلیغ مجازی سازمان تبلیغات اسلامی کشور ظهر امروز در اجتماع بزرگ منتظران ظهور در بیرجند اظهار داشت‌: امروز اولین واقعیتی که در دنیا ظهور و بروز پیدا می‌کند گرایش به مهدویت است.

وی گفت: بسیاری از کارشناسان و مردم قرن هفدهم را قرن دوری مردم از معنویت، قرن هیجدهم را قرن مبارزه با دین و معنویت، قرن بیستم را قرن گرایش به دین و قرن بیست و یکم را قرن عطش به معنویت می‌نامند.

عضو جامعه مبلغان کشور با بیان اینکه برخی آنقدر دین را بَد جلوه می‌دهند تا برخی از انسان‌ها دین گریز شوند، افزود: از بدترین فضاهای فرهنگی تا بهترین فضاهای علمی و دانشگاهی گرایش به دین و اسلام در حال رشد است.

حجت الاسلام صابری تولایی با بیان اینکه حمله به اسلام نیز واقعیت دوم است، تصریح کرد: هیچ زمانی به اندازه امروز حمله به دین اسلام وجود نداشته و امروز بسیاری شبهات در فضاهای مجازی، علمی و اعتقادی ایجاد کردند که قابل رصد و شمارش نیست.

وی با بیان اینکه دشمنان آنقدر شبهه در فضای مجازی ایجاد کرده تا ذهن جوانان را در دست بگیرند و حمله به اسلام در حال گسترش است، ادامه داد: متاسفانه ما در عمل از اسلام فاصله می‌گیریم؛ برخی می‌گویند عدالت باشد امام زمان(عج) ظهور می‎کنند پس چرا هیچ عدالتی ایجاد نمی‌شود؟

عضو جامعه مبلغان کشور خاطرنشان کرد: آنقدر که یک مسؤول دزد در جامعه اسلامی به کشور ضربه می‌زند شبکه‌های ماهواره‌ای ضربه نمی‌زند؛ متاسفانه برخی از فرزندان مسؤولان با بهترین زندگی و خودروهای میلیاردی در خارج از کشور خوش گذرانی می‎کنند و کسی حرفی هم نمی‌زند.

حجت الاسلام صابری تولایی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران زیر 6 هزار تن بمب شیمیایی بوده و هزاران شهید را تقدیم کرده اما امروز عده‌ای به دلیل حماقت و نادانی‌ها به کشور و انقلاب و شهدا ضربه می‌زنند.

وی افزود: مسؤول بی دین و خائن بدترین ضربه را به امام زمان(عج) می‌زند؛ امروز برخی از مسؤولان به جای اینکه مردم را ارباب رجوع خود بدانند خود را ارباب آن‌ها می‌دانند و از بیت المال برای خانواده‌ خود هزینه می‌کنند و گاهی مواقع در یک منزل پنج خودروی چند صد میلیونی و میلیاردی پیدا می‌شود.

عضو اتاق فکر تبلیغ مجازی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: متاسفانه پیاز کیلویی 12 هزار تومان کمر مردم را می‌شکند اما آقایان مسؤول خاویار مصرف می‌کنند و فشار را به روی مردم می‌آورند.

حجت الاسلام صابری تولایی بیان کرد: مسؤولی در نظام اسلامی خوب است که با مردم همدل باشد و آن‌ها را درک کند و نیازمندان را در اولویت قرار دهند و دارای تفکر جهادی، تفکر مستضعف پرور و فساد ستیز باشد.

وی عنوان کرد: از این می‌ترسیم که نارضایتی‌ها سبب ناشکری نعمت شود و زندگی‌های لاکچری برخی از مسؤولان آن‌ها را از مردم دور کند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات