۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۶۰۳۷۳۵
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

زنان نقش مهمی در تربیت جامعه دارند

زنان نقش مهمی در تربیت جامعه دارند
امام جمعه همدان گفت: زنان می توانند نجات دهنده همسران و فرزندانشان باشند و با تربیت صحیح فرزندان خود آن ها را با امام زمان آشنا کنند و در این مسیر رشد دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در همایش بزرگ پیاده روی نسل ظهور با اشاره به این که 50 نفر از یاران حضرت مهدی را زنان تشکیل می دهند یادآور شد: امیدواریم از ان 50 نفر در این جمعیت نیز حضور داشته باشند.

وی افزود: البته میلیون ها نفر هنگامی که ایشان ظهور کنند در رکاب حضرت خواهند بود اما در این بین تنها 313 نفر فرماندهان اصلی هستند که به یاری امام زمان خواهند رفت.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی به حضور پر شور زنان همدانی در پیاده روی نسل ظهور اشاره کرد و گفت: این جمع نشان داد که ما پای امام زمان و اهل بیت هستیم و خواهیم بود و باید بگوییم که کمتر جشنی با این شکوه و عظمت برگزار شده است.

وی تصریح کرد: همه شما زنانی که در این اجتماع حضور دارید از نسل زنانی هستید که در رکاب پیامبر و اهل بیت بوده اند.

امام جمعه همدان با اشاره به این که افراد برای سلامتی مسافرانشان صدقه می دهند اظهار داشت: بیاییم و از خودمان بپرسیم چند نفر از ما برای سریع تر امدن و سلامت مسافر حضرت زهرا صدقه داده ایم؟

وی حجاب را یادگار حضرت زهرا (س) دانست و گفت: خواهران و زنانی که حجاب های حداقلی را رعایت می کنند هم به این معنی است که باطن آنها نیز با شما یکسان است و همه مشتاق ظهور حضرت حجت هستند و تنها تفاوت در ظاهر است.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان این که باطن همه ما به محبت امام زمان گره خورده است یادآور شد: خواهش من از همه کسانی که امروز در این جا حضور دارند این است که به خاطر امام زمان در ماه یک کار خاص را انجام دهند و این نیت را هر ماه اجرایی کنند.

وی ادامه داد: بانوانی که چادر سرشان نیست امروز نیت کنند تا در ماه یک روز را به خاطر امام زمانمان چادری که امانت مادر حضرت حجت است را بر سر کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی نقش زنان در جامعه را بسیار مهم دانست و گفت: زنان می توانند نجات دهنده همسران و فرزندانشان باشند و با تربیت صحیح فرزندان خود آن ها را با امام زمان آشنا کنند و در این مسیر رشد دهند.

وی در پایان با اشاره به اقدام اخیر دولت امریکا و قراردادن سپاه پاسداران جز نهاد های تروریستی خاطر نشان کرد: همه این جمعیت آمده اند که یک صدا فریاد بزنند همه ما سپاهی هستیم و تا زمان ظهور امام زمان در سپاه حضرت خواهیم ماند.
لازم به ذکر است در این همایش که به همت سپاه ناحیه همدان، اداره کل اوقاف و امور خیریه و دیگر نهادهای استان همدان برگزار شد با مشارکت بیش از 50 هزار نفری بانوان همدانی همراه بود./979/پ210/ب1

 

هادی شاملو
ارسال نظرات