۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۶۰۳۷۴۱
آیت الله شب زنده دار:

رویش های انقلاب به مراتب بیش از ریزش ها بوده است| به آینده امیدوار باشیم

رویش های انقلاب به مراتب بیش از ریزش ها بوده است| به آینده امیدوار باشیم
عضو فقهای شورای نگهبان گفت: دشمنان با این تبلیغات گسترده می خواهند بذر ناامیدی در دل ها بکارند تا به آرزوی خود یعنی برچیده شدن اسلام و فضیلت های انسانی برسند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محمدمهدی شب زنده دار عضو فقهای شورای نگهبان در جلسه تبیین و تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با اشاره به فراز دیگری از این بیانیه راهبردی گفت: رهبر معظم انقلاب می فرمایند"شما جوانان باید پیش‌گام در شکستن این محاصره‌ تبلیغاتی باشید. در خود و دیگران نهال امید به آینده را پرورش دهید. ترس و نومیدی را از خود و دیگران برانید. این نخستین و ریشه‌ای‌ترین جهاد شما است."

وی افزود: هدف دشمن از محاصره اقتصادی و تبلیغات فراوانی که انجام می دهد این است که ناامیدی در دل های مردم ایجاد کند تا انسان ها از رسیدن به اهداف دچار یأس شوند، دشمن اینگونه القا می کند که اوضاع بسیار بدتر از گذشته یعنی قبل از انقلاب خواهد شد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: دشمن اینگونه تبلیغ می کند که نه تنها جامعه اسلامی به اهداف خود نمی رسند بلکه رفاه، آسایش ها و خوبی هایی که در گذشته داشته اند را از دست می دهند.

وی ادامه داد: دشمنان با این تبلیغات گسترده می خواهند بذر ناامیدی در دل ها بکارند تا به آرزوی خود یعنی برچیده شدن اسلام و فضیلت های انسانی برسند و همان سلطه گری خود را ادامه دهند تا صحنه برای افکار پلیدشان در خاور میانه فراهم شود.

آیت الله شب زنده دار ابراز داشت: امام امت امید داشتند که کار به نتیجه می رسد و این امید در حدوث انقلاب بسیار مهم بود، مسأله مهم دیگر توکل بر خداوند متعال است که این حقایق در حضرت امام به نحو بسیار بالا و کاملی وجود داشت.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز بحمدالله این گونه هستند و امید به آینده و توکل بر خدا در دل ایشان بسیار قوی است، گاهی که برخی بزرگان در جلسات خصوصی مطالبی بر اساس نگرانی می گویند، رهبر معظم انقلاب می فرمایند که خیلی به آینده امیدوار هستند و هرچه هیاهوها زیادتر می شود نشانه این است که به نتیجه نزدیک تر می شویم.

عضو فقهای شورای نگهبان خاطرنشان کرد: این امید باید در حوزه های علمیه، علما، فضلا و طلاب وجود داشته باشد، نباید مأیوس باشیم چرا که حتی انبیا و اولیا بر اساس حکمت الهی دچار مشکلات فراوانی می شدند و سپس پیروزی حاصل می شد.

وی اضافه کرد: همه باید توکل به خداوند متعال و امید به آینده درخشان داشته باشیم و حتما ان شاءالله دعاهای امام عصر(عج) پشتیبان انقلاب و ملت ایران خواهد بود.

آیت الله شب زنده دار گفت: رهبری معظم در بخش دیگری می فرمایند"نشانه‌های امیدبخش -که به برخی از آنها اشاره شد- در برابر چشم شما است، رویش های بسی فراتر از ریزشها است و دست‌ودلهای امین و خدمتگزار، بمراتب بیشتر از مفسدان و خائنان و کیسه‌دوختگان است. دنیا به جوان ایرانی و پایداری ایرانی و ابتکارهای ایرانی، در بسیاری از عرصه‌ها با چشم تکریم و احترام مینگرد. قدر خود را بدانید و با قوّت خداداد، به سوی ‌آینده خیز بردارید و حماسه بیافرینید."

وی افزود: رویش های انقلاب فراتر از ریزش ها است اما گاهی این ریزش ها را بزرگ جلوه می دهند در حالی که اینگونه نیست.

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 6
محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵
از اقدام این عالم فرزانه در شرح بیانیه گام دوم استقبال مینماییم
1
0