۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۱
کد خبر: ۶۰۳۷۴۵
از سوی دفتر نمایندگی آستان قدس در خوزستان؛

جشن های نیمه شعبان در مناطق محروم و در محاصره سیل اهواز برگزار شد

جشن های نیمه شعبان در مناطق محروم و در محاصره سیل اهواز برگزار شد
جشن های نیمه شعبان در منطقه محروم ملاشیه و سایر روستاهای در محاصره سیل اهواز با حضور خادمان رضوی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، جشن ولادت حضرت مهدی (عج)، ظهر امروز از سوی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خوزستان و با حضور خادمان رضوی در منطقه محروم ملاشیه برگزار شد.

در این جشن فرخنده که با قرائت قرآن کریم از سوی احمد منصوری، شعرخوانی ناصر زبیدی، دعاخوانی محمد عیدگاهی از خادمان رضوی، اجرای مسابقه از سوی حجت الاسلام قاسمپور برای کودکان و نوجوانان همراه بود، اهالی منطقه محروم ملاشیه حضور پیدا کردند.

همچنین حجت الاسلام عزیزی از روحانیون خادم یار رضوی در این جشن فرخنده ضمن تبریک ولادت منجی عالم بشریت، به احادیث امامان معصوم به ویژه امام رضا (ع) درباره امام زمان (عج) اشاره کرد.
                                             ت/جشن های نیمه شعبان در مناطق محروم و در محاصره سیل اهواز برگزار شد
محمد عیدگاهی، خادم و ذاکر حرم رضوی در این جشن با بیان اینکه از سوی آستان قدس و در قالب کاروان فرهنگی قدس رضوی در اهواز و روستا‌های در محاصره سیل زده حضور پیدا کرده است، اظهار داشت: حضور در مناطق سیل زده و دعاخوانی و مولودخوانی در جشن‌های نیمه شعبان از ۳ روز گذشته تاکنون را بر عهده داریم و در این مدت شاهد ولایتمداری روستاییان عزیز هستیم.

این خادم و ذاکر حرم رضوی با بیان اینکه استقبال فوق العاده مردم را شاهد بودیم، خاطرنشان کرد: سخنرانی، اجرای برنامه برای کودکان، مولودخوانی یک بُعد سفر است و بُعد دیگر بازدید از روستا‌های سیل زده همچون بامدژ بود که در آنجا شاهد حضور طلاب خوزستانی و قمی بودیم.
                                            
عیدگاهی با اشاره به اینکه وضعیت روستا‌ها به ویژه روستا‌های بامدژ بسیار ناراحت کننده است، افزود: تصاویر و فیلم‌هایی از مناطق سیل زده تهیه و در اختیار تولیت آستان قرار داده می‌شود تا چاره اندیشی‌هایی برای کمک به سیل زدگان صورت گیرد.

وی بیان داشت: دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خوزستان با دعوت از خادمان و مولودی خوانان حرم امام رضا (ع)، به فضای جشن ولادت حضرت زمان (عج) را رنگ و بوی دیگری بخشیده و توانست شادی را بر چهره مردم بیاورد.

خادم و ذاکر حرم رضوی با اشاره به اینکه خادمان آستان قدس رضوی با حضور در روستا‌های سیل‌زده اعم از روستای بیوض، بامدژ، منطقه ملاشیه و قجریه ۲ در کنار روستائیان بودند، گفت: خادمان رضوی برای نیرو‌های جهادی اعم از طلبه، نیرو‌های مسلح و مردمی برنامه‌های مختلفی برگزار کردند تا بلکه خستگی چندین روز تلاش مجاهدانه از تن خارج شود./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات