۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۹
کد خبر: ۶۰۳۷۷۷

کتاب "مسجد حماسه ساز" رونمایی شد

کتاب
آیین رونمایی از کتاب مسجد حماسه ساز با حضور آیت الله محمودی گلپایگانی در ورامین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم رونمایی از کتاب "مسجد حماسه ساز" امشب با حضور آیت الله مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین و جمع کثیری از مسؤولان و مردم در مصلی صاحب الزمان(عج) شهرستان ورامین برگزار شد.

سید محمد حسن محمودی نویسنده این کتاب در این مراسم اظهار داشت: این نوشتار حرکتی در جهت نشر ابعاد مسجد صاحب الزمان(عج) شهرستان ورامین است.

وی افزود: این کتاب برخلاف عموم متن‌های موجود در این زمینه با بیانی روان و سلیس تنظیم شده است و مستند بودن و نظام مندی مباحث طرح شده در کتاب برای ما بسیار اهمیت داشت.

نویسنده این اثر تصریح کرد: این کتاب درپی توصیه های مقام معظم رهبری به ثبت نقش مساجد تأثیرگذار در انقلاب اسلامی و سایر عرصه ها تدوین گردیده است.

وی اضافه کرد: در این کتاب نقش مسجد صاحب الزمان(عج) ورامین به عنوان یک مسجد منحصر به فرد در جنوب شرق استان تهران مورد بررسی قرار گرفته است.

فعال فرهنگی شهرستان ورامین یادآور شد: این مسجد از زمان تأسیس تاکنون خاصه در چهل سال پس از انقلاب کانون تمامی تحولات فرهنگی و اجتماعی بوده است.

وی ادامه داد: هدف از تألیف این کتاب پاسداشت کوچکی از تلاش های نیم قرن مسجد صاحب الزمان(عج) در شهرستان ورامین بوده است.

گفتنی است هم اکنون تعدادی مجموعه فرهنگی و اجتماعی زیر نظر مسجد صاحب الزمان(عج) مشغول به فعالیت و خدمت رسانی هستند./804/پ310/ب1

محمد فرخی
ارسال نظرات