۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۶۰۳۷۷۹
مسؤول مدرسه علمیه امام صادق بهشهر:

طراحی آمریکایی ها در خاورمیانه با راهبرد سپاه شکست خورد

طراحی آمریکایی ها در خاورمیانه با راهبرد سپاه شکست خورد
مسؤول مدرسه علمیه امام صادق (ع) بهشهر گفت: طراحی آمریکایی‌ها در منطقه با مدیریت و استراتژی سپاه شکست خورد.
حجت الاسلام سید عربعلی جباری، مسؤول مدرسه علمیه امام صادق (ع) بهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، تروریستی خواندن سپاه از سوی آمریکا را نشان دهنده عصبانیت آن‌ها از نقش آفرینی سپاه در داخل و خارج دانست.
 
وی با بیان این که آمریکایی‌ها به خوبی از نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه با خبر هستند، افزود: این اقدام آمریکایی بار دیگر جایگاه و محبوبیت سپاه پاسداران در داخل و خارج را ثابت کرد.
 
حجت الاسلام جباری با اشاره به این که آمریکایی‌ها پس از سال‌ها طراحی و سرمایه گذاری در خاورمیانه شکست سنگینی را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متحمل شدند، گفت: این شکست سنگین برای آن‌ها قابل تحمل نبود و به همین دلیل با قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی به دنبال انتقام از این نیروی قدرتمند منطقه بودند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که این اقدام آمریکایی‌ها ذره‌ای از اقتدار سپاه نکاسته است، بیان داشت: امروز سپاه پاسداران انقلاب محبوب‌ترین نیروی مردمی و انقلابی در میان کشور‌های مسلمان و آزادی خواه منطقه است.
 
مسؤول مدرسه علمیه امام صادق (ع) بهشهر با اشاره به این که طرح آمریکایی‌ها در منطقه با مدیریت و استراتژی سپاه شکست خورد، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها پس از سال‌ها برنامه ریزی و سرمایه گذاری امروز باید با دستان خالی منطقه را ترک کنند.
 
حجت الاسلام جباری با تأکید براین که آمریکایی‌ها هیچ جایگاهی در منطقه ندارند، گفت: حضور نیرو‌های آمریکایی در هر کشوری عامل بی ثباتی و ناامنی است.
 
امام جمعه بهشهر با اشاره به این که مدیریت صحیح سپاه در منطقه موجب نابودی گروه‌های تروریستی مورد حمایت آمریکا در خاورمیانه شده است، خاطرنشان کرد: اگر مجاهدت‌های نیرو‌های سپاه پاسداران در منطقه نبود امروز شاهد حاکمیت داعش و سایر گروه‌های تروریستی در برخی کشور‌های منطقه بودیم.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که آمریکایی‌ها بار دیگر با این اقدام اخیر در خصوص سپاه، ضعف و ناتوانی خود را در برابر نیروی قدرتمند سپاه نشان دادند، بیان داشت: سپاه پاسداران حافظ انقلاب و دستاورد‌های نظام اسلامی در همه صحنه‌ها است و به طور حتم تقویت این نیروی مردمی و انقلابی باید جزء اولویت‌های نخست باشد./950/ت303/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات