۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۶۰۳۷۹۸
به همت دفتر تبلیغات اسلامی؛

سلسه نشست های طلیعه رمضان برگزار می شود

سلسه نشست های طلیعه رمضان برگزار می شود
سلسله نشست های طلیعه رمضان به همت مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سلسله نشست های طلیعه رمضان به همت مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود.

نشست های طلیعه رمضان  شنبه هفتم اردیبهشت ماه با حضور حجت الاسلام هادی صادقی ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۸:۴۵ با موضوع نقش مبلغان در گسترش قانون گرایی و صلح و سازش و ساعت ۱۸:۴۵ تا ۲۰ حجت الاسلام مهدوی ارفع با موضوع نهج البلاغه برگزار می شود.

دومین جلسه نیز یکشنبه ۸ اردیبهشت ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۰ با حضور حجت الاسلام والمسلمین پناهیان با موضوع تبیین گام دوم انقلاب و سومین جلسه دوشنبه 9 اردیبهشت ماه ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۰ با حضور استاد ابدالی با موضوع نقش طلاب در رونق تولید برگزار می شوند.

سه شنبه ۱۰ اردیبهشت نیز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۰ سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در بحث تحکیم نظام خانواده تبیین خواهد شد و حجج اسلام والمسلمن قرائتی چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۸:۴۵ به تبیین بهره گیری از قرآن و فلاح زاده از ساعت ۱۸:۴۵ تا ۲۰ به تبیین احکام و استفتائات ویژه ماه مبارک رمضان خواهند پرداخت.

گفتنی است، سلسله نشست ها طلیعه رمضان در سالن همایش های غدیر برگزار می شود و علاقه مندان به شرکت در این سلسله نشست ها می توانند جهت نام نویسی به اینجا مراجعه کنند./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات