۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۶۰۳۸۳۰
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

محور برنامه‌های فرهنگی در ماه رمضان توجه به اندیشه‌های امام راحل باشد

محور برنامه‌های فرهنگی در ماه رمضان توجه به اندیشه‌های امام راحل باشد
حجت الاسلام سپهر گفت: از نهاد‌های فرهنگی می‌خواهیم تا عمل به اندیشه‌های امام راحل را در ماه مبارک رمضان مورد توجه قرار دهند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام در سالن اجتماعات استانداری، ضمن تشکر از خدمات صورت گرفته نیرو‌ها و نهاد‌های مختلف برای سیل زدگان اظهار داشت: مردم آسیب‌هایی را متحمل شدند با این حال همانطور که خوزستانی‌ها در همه امتحانات سربلند بودند، در این امتحان الهی با صبر و متانت و کمک‌های دولتمردان پیروز خواهند شد و شاهد کاهش درد‌ها و رنج هایشان خواهیم بود.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به نامگذاری سال جدید و امیدواری به اینکه با تدبیر مسؤولان محترم شاهد تغییر ملموس و محسوس رو به جلو در زندگی هم وطنان باشیم، افزود: در پیشامد‌های امسال، نخستین راهپیمایی مان در حمایت از سپاه پاسداران و محکومیت اقدام ترامپ در درج نام سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی بود که در شهر‌های سیل زده نیز شاهد راهپیمایی بودیم.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس و ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و ۱۵ خرداد دیگر مناسبت‌های پیش رو خواهند بود، عنوان داشت: دستوراتی اتخاذ گردد تا فرمانداران و بخشداران، ستاد مشترک ارتحال امام و روز جهانی قدس را تشکیل دهند تا از همه فرصت‌ها در یک جلسه مشترک استفاده شود و امیدواریم ستاد‌های استانی در اسرع وقت به فعالیت بپردازند.

حجت الاسلام سپهر با بیان اینکه تولید فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با ارتحال امام و ۱۵ خرداد را از همه نهاد‌های فرهنگی خواهان هستیم، ادامه داد: برپایی نمایشگاه قرآن و عترت و کتاب با محوریت آثار امام، کنگره‌های شعری، فعالیت‌های ویژه بانوان در دستگاه‌های فرهنگی و تولید برنامه‌های فرهنگی و هنری و مصاحبه با شخصیت‌ها و مسؤولان درباره اندیشه‌ها و آراء امام را از صداو سیما می‌خواهیم.

وی احساس مسؤولیت مدیران عضو در برابر مناسبت‌های انقلابی را خواستار شد و گفت: قطعا چنین احساس مسؤولیتی در بین همگان وجود دارد و با چنین احساسی شاهد برنامه‌های درخور شأن و متناسب با مقام و منزلت امام هستیم.

همچنین در ادامه جلسه علی حسین حسین زاده، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، بر تهیه برنامه‌های مرتبط با اندیشه‌های امام راحل در ماه رمضان تأکید کرد و افزود: از حوزه علمیه و سازمان تبلیغات برای تهیه برنامه‌های مرتبط با ترویج اندیشه‌های امام در ماه رمضان دعوت شود ضمن اینکه دستور تشکیل ستاد‌ها در شهرستان‌ها در اسرع وقت ابلاغ خواهد شد./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات