۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۶۰۳۸۳۳
مدیر جامعه الزهرا در گفت وگو با رسا مطرح کرد؛

تعمیق پشتوانه فکری نظام مهم ترین اولویت حوزه در پاسداری از انقلاب

تعمیق پشتوانه فکری نظام مهم ترین اولویت حوزه در پاسداری از انقلاب
حجت الاسلام والمسلمین مدنی با تشریح شاخصه های حوزه تراز انقلاب اسلامی، تعمیق پشتوانه فکری نظام را مهم ترین اولویت در پاسداری از انقلاب اسلامی ذکر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مدنی در گفت و گوی تفصیلی با خبرگزاری رسا به تشریح خدمات متقابل انقلاب اسلامی و حوزه های علمیه پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین مدنی مواجه شدن روحانیت با واقعیت ها و حضور روحانیت در تمامی عرصه های علمی و فرهنگی را از خدمات انقلاب اسلامی به روحانیت و تأمین پشتوانه فکری و نیروی انسانی مورد نیاز انقلاب را از خدمات حوزه علمیه به انقلاب اسلامی دانست.

از نگاه مدیر جامعه الزهرا(س) تعمیق پشتوانه فکری نظام اسلامی مهم ترین اولویتی است که حوزویان باید در پاسداری و صیانت از انقلاب بدان توجه کنند.

همچنین در این دیدار نکاتی در زمینه اهمیت دادن طلاب به همسران و فرزندان و اختصاص دادن زمانی برای رسیدگی و توجه به خانواده از سوی حوزویان مطرح شد و حجت الاسلام والمسلمین مدنی طلاب را به دوری از افراط و تفریط در این زمینه توصیه کرد.

از دیگر مباحث مطرح شده در این گفت وگوی تفصیلی، تعریف حوزه انقلابی، شاخصه های حوزه انقلابی همچنین شاخصه های طلبه انقلابی است.

گفتنی است، مشروح این گفت و گوی تفصیلی بزودی از سوی سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا منتشر می شود./1324/ج

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3
 
مصطفی رستمی
ارسال نظرات