۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۶۰۳۸۳۴
آیت‌الله حسینی همدانی:

دشمنان همواره به دنبال کارشکنی علیه نظام اسلامی هستند

دشمنان همواره به دنبال کارشکنی علیه نظام اسلامی هستند
امام جمعه کرج گفت: دشمنان ایران اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون دائماً با سنگ‌اندازی و کارشکنی می‌خواهند مانع از پیشرفت این نظام شوند.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، آیت‌الله حسینی همدانی در شورای فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز با اشاره به یکم اردیبهشت‌ماه ولادت حضرت قائم عجل الله تعالی فرجه در سال ۲۵۵ هجری قمری بیان داشت: اگر هر یک از ما در جایگاه و موقعیتی که قرار داریم به‌درستی به وظایف خود عمل کنیم در مسیر سربازی حضرت ولی‌عصر اروحناه فداه خواهد بود و سبب تقویت نظام اسلامی که به برکت خون شهدا اقامه‌شده و در این چهل سال ایستادگی کرده خواهد شد.

وی با بیان اینکه همه انبیاء الهی در ابتدا به توحید، نبوت و معاد اشاره کردند، عنوان کرد: مبارزه با طاغوت، ظلم، فساد و استکبارستیزی اولین مسائل اجتماعی است که انبیاء الهی به بیان آن پرداختند.

امام‌جمعه کرج بابیان اینکه تمام انبیاء الهی درراه ریشه کردن ظلم شهید شدند اما هیچ‌کدام موفق به انجام آن نشدند، تصریح کرد: خدای تعالی مقدر کرده تا این امر به‌وسیله حضرت مهدی (عج) انجام بگیرد.

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه انقلاب و نظام اسلامی ایران سعی در برقراری عدالت و آرامش دارد، گفت: قسمتی از مفاسد و مظالم موجود ریشه در عوامل خارجی و داخلی دارد که از ابتدای انقلاب تاکنون همواره تلاش کردند تا عدالت و آرامش محقق نشود.

وی با اشاره به این‌که حضرت حجت اروحناه فداه «مَهْدِیِّ الْأُمَمِ» است، عنوان کرد: امام زمان عجل الله تعالی فرجه مختص مسلمان نیست و تمام عالی هستی منتظر ظهور این منتظر است چراکه همه از مسائل پیرامونی خود رنج می‌برند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بابیان اینکه اگر وجود امام معصوم علیهم‌السلام نباشد تمام عالم هستی از بین می‌رود، تأکید کرد: وجود مقدس حضرت حجت در این زمان یکی از ارکان هستی هم در عالم تکوین و هم در عالم تشریع می‌باشد.

آیت‌الله حسینی همدانی در بخش دیگری از بیانات خود با اشاره به نقش مهم نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت و قدردانی از این قشر خدوم و ولایتمدار جامعه، عنوان کرد: دشمنان ایران اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون دائماً با سنگ‌اندازی و کارشکنی می‌خواهند مانع از پیشرفت این نظام شوند.

وی در ادامه خطاب به فرماندهان نیروی انتظامی بابیان اینکه شغل شما کار سختی است و سبب خستگی روح آدمی می‌شود، گفت: شما باید دائماً برای احیای روح خود تلاش کنید و ماه شعبان فرصت مغتنمی برای این کار است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با اشاره به این‌که رجب، شعبان و رمضان فصل بندگی خداست، عنوان کرد: ماه شعبان را مغتنم بشمارید و با روزه، توبه و استغفار از آن بهره ببرید.

عباس قاسم پور
ارسال نظرات