۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۶۰۳۸۴۳
به همت مرکز مشاوره جامعه الزهرا؛

سومین دوره آموزشی تخصصی تربیت مشاوره برگزار می شود

سومین دوره آموزشی تخصصی تربیت مشاوره برگزار می شود
فراخوان سومین دوره آموزش تخصصی تربیت مشاور ویژه فارغ التحصیلان سطح سه تعلیم و تربیت اسلامی جامعه الزهرا(س) از سوی مرکز مشاوره جامعه الزهرا(س) اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، فراخوان سومین دوره آموزش تخصصی تربیت مشاور ویژه فارغ التحصیلان سطح سه تعلیم و تربیت اسلامی جامعه الزهرا(س) از سوی مرکز مشاوره جامعه الزهرا(س) اعلام شد.

بر اساس این گزارش، سومین دوره آموزش تخصصی تربیت مشاور در گرایش های مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره کودک و نوجوان و مشاوره تحصیلی برگزار می‌شود.

دارا بودن مدرک سطح سه رشته تعلیم و تربیت اسلامی، احراز صلاحیت برای طلاب مشغول به تدوین پایان‌نامه سطح سه این رشته، دارای مدرک کارشناسی ارشد مرتبط با مشاوره برای طلاب سطح دو؛ ۲۵ تا ۴۵ سال سن؛ تأهل؛ احراز صلاحیت اخلاقی، شخصیتی، روانی و علمی با مصاحبه گزینشی؛ احراز صلاحیت علمی و انگیزشی برای کار مشاوره با مصاحبه علمی؛ تعهد کتبی نسبت به اتمام دوره هم چنین تعهد به خدمت در مرکز مشاوره جامعه‌الزهرا(س) به مدت سه سال از شرایط پذیرش در دوره آموزش تخصصی تربیت مشاوره است.

خواهران طلبه دارای شرایط می توانند جهت نام نویسی در سومین دوره آموزش تخصصی تربیت مشاوره از یکم تا پانزدهم اردیبهشت ماه از ساعت 8 تا 12 به صورت حضوری به مرکز مشاوره جامعه الزهرا(س) مراجعه کنند./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات