۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۶۰۳۸۴۷
مشاور رسانه ای امام جمعه همدان خبر داد؛

اقامه نماز جماعت در مسجد جامع به امامت نماینده ولی فقیه در همدان

اقامه نماز جماعت در مسجد جامع به امامت نماینده ولی فقیه در همدان
مدیر روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در همدان گفت: امام جمعه همدان برای برقراری ارتباط مستمر با مردم، نماز جماعت ظهر و عصر را در مسجد جامع همدان اقامه می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، مسلم مخفی مدیر روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مسجد جامع شهر همدان در نزد مردم و مومنین جایگاه ویژه ای دارد اظهار داشت: در بسیاری از موضوعات و همایش های و همچنین گردهمایی های انقلابی در استان، مسجد جامع همدان همواره پایگاهی مهمی از لحاظ معنوی و اجتماعی و سیاسی بوده است.

وی افزود: به همین جهت تاکید حجت الاسلام والمسلمین شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان بر رونق و پویایی و در محوریت قرار دادن این مسجد مهم است.

مشاور رسانه ای امام جمعه همدان با بیان این که حجت الاسلام والمسلمین شعبانی اهتمام ویژه ای به ارتباط با مردم دارد خاطر نشان کرد: وی برای برقراری ارتباط مستمر با مردم تصمیم گرفت که نمازهای جماعت ظهر و عصر را در مسجد جامع اقامه کند تا از نزدیک با عامه مردم عزیز در ارتباط باشد و از مسائل و مشکلات مطلع شود.

وی تصریح کرد: از هفته آینده حجت الاسلام والمسلمین شعبانی حداقل چهار روز در هفته را برای اقامه فریضه ظهر و عصر در مسجد جامع حضور پیدا خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان به دیگر برنامه های امام جمعه همدان در رسیدگی به امور مساجد و دیدار با اقشار مختلف مردم اشاره کرد و گفت: همچنین نماینده ولی فقیه در استان با حضور در سایر مساجد و سرکشی به شهرستان ها و دیدار با اقشار مختلف مردم را در برنامه دارد که ان شاءالله به زودی اجرایی می شود./979/پ203/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات