۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۶۰۳۸۶۳

حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در دفتر خبرگزاری رسا

حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در دفتر خبرگزاری رسا
مدیر کل تبلیغات اسلامی با حضور در دفتر خبرگزاری رسا در مازندران از نزدیک در جریان فعالیت‌های این رسانه حوزوی قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی با حضور در دفتر خبرگزاری رسا در مازندران از نزدیک در جریان فعالیت‌های این رسانه حوزوی قرار گرفت.
 
وی در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌های چندین ساله خبرگزاری رسا، این رسانه حوزوی را در خط مقدم دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی معرفی کرد و گفت: این که خبرگزاری رسا به صورت تخصصی در انعکاس اخبار حوزه های علمیه و روحانیت مشغول است جای بسیار خوشحالی است.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که معرفی خدمات و دستاورد‌های حوزه یکی از اقدامات ارزشمندی است که خبرگزاری رسا سال‌ها است به آن اشتغال دارد، خاطرنشان کرد: به طور حتم حمایت و تقویت چنین رسانه‌های انقلابی آثار و برکات ارزشمندی برای جامعه اسلامی در پی خواهد داشت.
 
مدیر تبلیغات اسلامی مازندران ادامه داد: در شرایطی که دشمنان همه توان خود را برای ضربه زدن به دین و انقلاب به کار گرفته اند، وجود رسانه‌های انقلابی نظیر خبرگزاری رسا یک فرصت مغتنمی برای مقابله با هجمه‌های رسانه‌ای دشمن است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که وجود یک رسانه تخصصی در نشر و گسترش فعالیت‌های حوزه‌های علمیه، علما و روحانیت یک ظرفیت ارزشمندی است که باید بیش از پیش مورد توجه و حمایت قرار گیرد، بیان داشت: معرفی خدمات و دستاورد‌های حوزه‌های علمیه می‌تواند نقش بسیار مهمی در تقویت و رشد فعالیت‌های این مرکز مهم دینی در جامعه اسلامی ایفا کند.
 
حجت الاسلام شکریان با بیان این که خبرگزاری رسا امروز به یک رسانه حوزوی مورد اعتماد جامعه روحانیت و حوزه‌های علمیه تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: این جایگاه امروز نتیجه سال‌ها تلاش خالصانه فعالان این رسانه انقلابی در کشور است.
 
سرپرست دفتر خبرگزاری رسا در مازندران نیز در این دیدار با بیان این که عمر این رسانه حوزوی در مازندران بیش از یک دهه است، افزود: خوشبختانه در سال‌های اخیر تلاش‌های بسیاری در جهت انعکاس اخبار مردوبط به حوزه‌های علمیه، علما، روحانیان و ائمه جمعه استان توسط این رسانه صورت گرفته است.
 
ایمانی با بیان این که خبرگزاری رسا امروز به یک رسانه قابل اطمینان در حوزه تبدیل شده است، گفت: در شرایطی که دشمنان در فضای مجازی به صورت شبانه روزی مشغول دروغ پردازی و توطئه علیه حوزه و روحانیت هستند، وجود چنین رسانه‌های انقلابی می‌تواند خنثی کننده توطئه‌های دشمنان باشد./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات