۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۶۰۳۸۷۴
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان:

توجه به رونق تولید راهکار اساسی حل مشکلات اقتصادی کشور است

توجه به رونق تولید راهکار اساسی حل مشکلات اقتصادی کشور است
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: توجه ویژه به رونق تولید قطعا مهمترین و اساسی‌ترین راهکار برای حل مشکلات اقتصادی کشور است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در جلسه ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ضمن تبریک ایام ولادت باسعادت امام زمان (عج) اظهار کرد: امسال بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری شعار سال رونق تولید نامگذاری شده و موضوع مهمی که اگر در کشور رونق پیدا کند می‌تواند مشکلات کشور را حل کند.

وی افزود: سال گذشته نیز ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی جلسات مختلفی را برگزار کرد و دغدغه‌ها و مشکلات تولید کنندگان بررسی شد و در حد توان توانستیم برخی مشکلات را پیگیری کنیم.
حمیدی ادامه داد: امسال نیز در راستای کمک به رونق تولید و استفاده از ظرفیت‌های خوبی که در استان وجود دارد اقدامات لازم انجام می‌شود تا این ظرفیت ها به فعلیت برسد.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان ادامه داد: برنامه ریزی شده تا در سال ۹۸ شش جلسه در این خصوص برگزار شود و این درحالی است که سال گذشته چهار جلسه به صورت فصلی برگزار می‌شد و دو جلسه اضافه شده تا در سال رونق تولید وقت بیشتری برای این مهم گذاشته شود و دستور کار جلسات مشخص شده و برای مسئولان مربوطه ارسال شده است.

وی گفت: امیدواریم برگزاری با این جلسات خروجی کار طوری باشد که بتوانیم نقش خوبی را در این زمینه ایفا کنیم و در ادامه نیز تولید کنندگان مشکلات خود را مطرح و در این زمینه راهکارهای لازم اتخاذ و مصوب شد.

عباس قاسم پور
منبع: فارس
ارسال نظرات