۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۶۰۳۸۷۷
در جلسه شورای هماهنگی اطلاعات مطرح شد؛

تأکید جامعه اطلاعاتی کشور بر مقابله با اقدام غیر قانونی آمریکا علیه سپاه

تأکید جامعه اطلاعاتی کشور بر مقابله با اقدام غیر قانونی آمریکا علیه سپاه
یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه شورای هماهنگی اطلاعات کشور به ریاست وزیر اطلاعات و با حضور همه رؤسای جامعه اطلاعاتی کشور برگزار شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه شورای هماهنگی اطلاعات کشور در هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان(عج) به ریاست وزیر اطلاعات و با حضور همه روسای جامعه اطلاعاتی کشور در محل وزارت اطلاعات برگزار شد.

در این جلسه ضمن بزرگداشت روز سرباز گمنام امام زمان و تبریک میلاد باسعادت آقا ولی الله الاعظم حضرت مهدی (عج)، گزارشی از آخرین وضعیت مناطق سیل زده توسط معاون محترم امنیتی انتظامی وزارت کشور و مسئولین ذیربط در ستاد بحران ارائه گردید و اعضاء جلسه پیرامون ابعاد اقتصادی و اجتماعی آن به تبادل نظر پرداخته و تدابیر لازم در رابطه با تمهیدات مورد نیاز را اتخاذ کردند.
 
در ادامه جلسه آثار و تبعات تروریستی قلمداد نمودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط استکبار جهانی در سطح داخلی و بین المللی توسط فرماندهان عالی سپاه مورد بررسی قرار گرفت و نسبت به پیشنهادات اقدامات مقابله ای، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
 
در این جلسه ضمن حمایت کامل و یکپارچه تمامی اعضای جامعه اطلاعاتی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر ضرورت اقدامات آفندی و مقابله ای با آمریکای جنایتکار تأکید شد./841/د102/ق
حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
2اردیبهشت‌، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. این روز بر پاسداران مبارک باد.
0
0