۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۱
کد خبر: ۶۰۳۹۲۴
آیت الله کعبی:

انتصاب سردار سلامی نویدبخش ارتقای اقتدار سپاه خواهد بود

انتصاب سردار سلامی نویدبخش ارتقای اقتدار سپاه خواهد بود
عضو هیأت رییسه مچلس خبرگان رهبری با تبریک انتصاب سردار سلامی به فرماندهی سپاه، این انتصاب را نوید بخش ارتقای اقتدار و تعالی سپاه پاسداران دانست.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و  نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی، انتصاب سردار سرلشکر پاسدار حاج حسین سلامی به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر عزیز سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی (دامت توفیقاته) 

سلام علیکم 

انتصاب شایسته جنابعالی به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی فرماندهی معظم کل قوا را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

توانمندیها، اقتدار، حکمت، بصیرت، دشمن شناسی، ولایتمداری، اشراف عالی برقلمرو و ابعاد ماموریت، آینده نگری، همت عالی، تجربه های طولانی و نیز تسلط بر معارف دینی و قرآنی و روحیه خدمت رسانی جنابعالی که به طور ویژه از نزدیک شاهد آن در سیل خوزستان بودم، نویدبخش ارتقاء، رشد و تعالی و اقتدار سپاه پاسداران و آمادگی های بیشتر و بهتر در پیشگامی در عرصه صیانت از انقلاب اسلامی خواهد بود. 

بی شک تقویت همکاری متقابل روحانیت و حوزه های علمیه و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حرکت در مسیر آموزه های اسلام و انقلاب  و توجه به توصیه ها و نصایح علمای دین در تقویت ارزشهای دینی و انقلابی بیش از پیش مؤثر است.

از خداوند متعال توفیقات روز افزون حضرتعالی در ظل توجهات حضرت بقیة الله الاعظم عجل الله تعالى فرجه و در پرتو هدایت های ولی فقیه امام خامنه ای دام ظله الوارف در ایجاد بسترهای لازم برای خودسازی و جامعه پردازی و تمدن نوین اسلامی و ایفای نقش ویژه جوانان در تحقق گام دوم انقلاب، مسألت می نمایم.

الاقل ـ عباس کعبی

محمد قمین
ارسال نظرات